سریال «روزهای ابدی» به آنتن رسید/ آغاز پخش از ۸ دی‌ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۸

سریال «روزهای ابدی» به آنتن رسید/ آغاز پخش از ۸ دی‌

سریال «روزهای ابدی» با موضوع چگونگی تسخیر لانه جاسوسی و فعالیت گروهک‌های مختلف در آن برهه ۸ دی‌ماه از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش صبا به نقل از سیمافیلم، سریال تلویزیونی «روزهای ابدی» به کارگردانی جواد شمقدری و تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری از ۸ دی‌ماه روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

سریال تلویزیونی «روزهای ابدی» که محصول جدید مرکز سیمافیلم است، بر اساس روزهای پرالتهاب اوایل انقلاب اسلامی ساخته شده است و در روایت بخشی از تاریخ آن روزگاران به شخصیت‌های واقعی که در اتفاقات و جریانات آن برهه موثر بودند، توجه دارد.

در روایت بخش‌هایی از دوران تاریخ‌ساز به رشادت‌های شهیدان مصطفی چمران و اصغر وصالی نیز توجه شده است و از چهره‌های شاخص آن زمان به ابراهیم یزدی (وزیر امورخارجه وقت) نیز توجه دارد.

احمد نجفی، حمید گودرزی، علیرام نورایی، رحیم نوروزی، صالح میرزا آقایی، جلیل فرجاد، شهره لرستانی، زهرا سعیدی، امیرمحمد زند، کاوه سماک باشی و… با معرفی امین اسکندریان، یلدا افشارنیا و کیمیا اکرمی از بازیگران ایرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازند.

فلیپ ساپرکین، توماس سینکلراسپنسر، ایو ربر، دیمیتری گودیم، کلودیا ریدل، یکتارینا آکیلینا، ژان کلود ریکبورگ، فلوریان فیشر، نیکولاس بارکر، نیکولای سونین و ویتالی خاژیف هم بازیگران خارجی این سریال هستند.

تصویربرداری این مجموعه در مناطق مختلف کشور از جمله مناطق شمالی و تهران انجام شده است و به دلیل بازسازی سایت کپکان و سفارت آمریکا حجم زیادی از مجموعه به صورت کروماکی ضبط شده و بخش اعظمی از تصاویر با استفاده از جلوه‌های ویژه بصری آماده شده است.

تعدادی از عواملی که در این سریال همکاری دارند عبارتند از نویسنده و کارگردان: جواد شمقدری، تهیه‌کننده: محسن علی‌اکبری، مجری طرح: محمود غلامی، تصویربردار: حسین بذرافشان، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی،طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلام، طراح چهره‌پردازی: داریوش صالحیان، تدوین: روح‌الله شمقدری، جلوه‌های ویژه میدانی: داوود رسولیان، جلوه‌های ویژه بصری: محمد امامی، مدیر گویندگان: سید میرطاهر مظلومی، موسیقی: بهزاد عبدی، ناظر کیفی: مهدی ارگانی، مدیران تولید: سعید کشاورزی، مهدی مددکار، تصحیح رنگ: امیر سحرخیز، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: امیرحسین مدرس، عکس: محمد مهدی نبی‌زاده و مدیر تدارکات: عسگر جبارپور.

 

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است