انتصاب مدیر بخش «تجربه‌های اجرا» بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۳

انتصاب مدیر بخش «تجربه‌های اجرا» بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی

دبیر بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، با ابلاغ حکمی مدیر بخش «تجربه‌های اجرا» در این دوره از جشنواره را منصوب کرد.
به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، مجتبی جدی دبیر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی با صدور حکمی امیرمحمد ابراهیمی را به عنوان مدیر بخش «تجربه‌های اجرا» این دوره منصوب کرد.
در متن حکم جدی به ابراهیمی آمده است:
«نظر به شایستگی‌های جنابعالی در این حوزه، به موجب این حکم به عنوان مدیر بخش «تجربه‌های اجرا» بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب می‌شوید.
امید است در سایه ایزد منان و همراهی و همدلی دانشجویان و اساتید و همچنین انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور و بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها، در انجام وظایف محوله موفق باشید.»
امیر محمد ابراهیمی دانشجوی کارشناسی کارگردانی سینما دانشگاه سوره است. کارگردانی نمایش‌های «دوستان کمدی»، «در انتظار گودو» و… از جمله فعالیت‌های هنری وی است.
بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی به دبیری سید مجتبی جدی و با همت اداره کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ در تهران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است