راه‌یابی «نرگس مست» به بخش مسابقه جشنواره فیلم فولکلور هندوستان | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۰

راه‌یابی «نرگس مست» به بخش مسابقه جشنواره فیلم فولکلور هندوستان

فیلم سینمایی «نرگس مست» در بخش رقابتی چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فولکلور ifff در شهر کرالا هندوستان حضور دارد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «نرگس مست» به نویسندگی و کارگردانی جلال الدین دری در بخش فیلم های بلند با موضوع موسیقی فولکلور کشورها جشنواره بین المللی فیلم فولکلور هندوستان به رقابت با آثاری از سراسر جهان می پردازد.

این جشنواره هر ساله به فیلم هایی می پردازد که رویکردی به موسیقی ملی کشورشان داشته باشند و فیلم «نرگس مست» به دلیل پرداخت، ارج نهادن و معرفی موسیقی ملی ایران به بخش اصلی مسابقه راه یافته است.

«نرگس مست» به تازگی جایزه بهترین موسیقی متن به آهنگسازی مجید درخشانی و جایزه ویژه هیات داوران را از جشنواره لیفت ایندیا دریافت کرد.

این فیلم سینمایی اواخر سال ۹۸ روی پرده رفت و نمایش عمومی این فیلم با شیوع کرونا متوقف شد و تابستان امسال به اکران آنلاین پیوست.

فیلم داستانی از زندگی چهار شاعر و تصنیف ساز معاصر را همراه با تاریخچه موسیقی ایرانی در قالبی عاشقانه و شاعرانه به تصویر می کشد.

بازیگران اصلی این فیلم سعید پورصمیمی، میترا حجار، مهدی پاکدل، هومن برق نورد، سیامک صفری، امیرحسین مدرس، متین ستوده، نگار عابدی، بهنام قربانی، مژگان اخلاقی، هستی فرحی و مهدی فرجوند بوده اند. پخش بین الملل این فیلم را سولماز اعتماد به عهده دارد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است