فرزانگی در عصر تفرقه به روایت الیف شافاک | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۴
معرفی کتاب؛

فرزانگی در عصر تفرقه به روایت الیف شافاک

کتاب «فرزانگی در عصر تفرقه» نوشته الیف شافاک با ترجمه پگاه فرهنگ‌مهر از سوی نشر میلکان به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار ادبیات خبرگزاری صبا، کتاب «فرزانگی در عصر تفرقه» نوشته الیف شافاک با ترجمه پگاه فرهنگ‌مهر از سوی نشر میلکان منتشر شد.

در قسمتی از این کتاب می‌خوانیم: «در جهانی که هر روز در حال تغییر است و هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست، باور دارم نداشتن احساس خوب، کاملا طبیعی ا‌ست. عیبی ندارد اگر حال‌مان خوب نباشد. حقیقت این است که اگر گاهی غرق بلاتکلیفی و نگرانی و خستگی و التهاب نشوید، شاید واقعا نمی‌دانید در دنیا چه خبر است. ما دلایلی حقیقی برای دلسرد‌شدن داریم. زمانی که هیچ چیز دیگر به‌ نظرمان استوار و مستحکم نمی‌رسد، ضروری ا‌ست ماهیت متنوع و متغیر احساسات خود را تصدیق کنیم، اما تصدیق جنبه‌ تیره‌ احساسات تنها شروع راه است.
نباید کار را همان‌جا خاتمه دهیم. پس اگر چالش اول‌مان این باشد که به خود اجازه دهیم هرگونه آشفتگی ذهنی را صادقانه و بی‌پرده تجربه کنیم، و احساسات منفی را در زندگی خود به رسمیت بشناسیم، مرحله‌ بعدی تصمیم‌گیری در این مورد است که با این شناخت چه کنیم و چطور آن‌ را به چیزی سازنده و سلامت‎بخش تبدیل کنیم؟»

کتاب «فرزانگی در عصر تفرقه» نوشته برنده جایزه بوکر در ۷۶ صفحه با قیمت ۲۲۰۰۰ تومان به همت نشر میلکان روانه بازار کتاب شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است