مدیر جدید رادیو قرآن معرفی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۴

مدیر جدید رادیو قرآن معرفی شد

معاون صدای سازمان صداوسیما طی حکمی منصور قصری‌زاده را به عنوان مدیر جدید رادیو قرآن معرفی کرد.

به گزارش صبا، طی حکمی از سوی علی بخشی‌زاده معاون صدای سازمان صداوسیما منصور قصری‌زاده به عنوان مدیر جدید رادیو قرآن معرفی شد.

در جلسه معرفی مدیر جدید رادیو قرآن، علی بخشی زاده معاون صدا با اشاره به انتقال مجتبی ایزدی مدیر سابق رادیو قرآن به معاونت سیما اظهار کرد: اگرچه مجتبی ایزدی به ظاهر از رادیو می رود اما از محضر ایشان استفاده خواهیم کرد. مجتبی ایزدی تجربه بالایی دارد و در دوران مدیریت ایشان تعداد مخاطبان رادیو قرآن افزایش یافت به طوری که امروز رادیو قرآن یکی از افتخارات معاونت صداست.

وی افزود: همکاران ما در رادیو قرآن مشغول به کار هستند و این شبکه رادیویی با حضور مجتبی ایزدی جنبش خوبی داشته است اما انتظار من از این مجموعه ایجاد وضعیت و جایگاهی مطلوب تر در رسانه است.

معاون صدا بیان کرد: منصور قصری زاده (مدیر رادیو قرآن) سال ها در حوزه های مختلف منشا اثر بوده است.

مجتبی ایزدی مدیر سابق رادیو قرآن و سرپرست فعلی مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما نیز در ادامه جلسه گفت: شروع فعالیت خود با قرآن را از نعمات الهی می دانم و خدا را سپاس می گویم و امیدوارم بتوانم در سیما هم کار قرآنی انجام دهم.

وی از معاون صدا به دلیل همراهی ایشان و از تلاش همکاران، مدیران و کارشناسان به دلیل حجم بالای کار به ویژه تولید ۵۴۰۰ برنامه کوتاه، مازاد بر کار جاری در این شبکه رادیویی ، قدردانی کرد.

مدیر سابق رادیو قرآن گفت: منصور قصری زاده از قدیم با مجموعه انس داشت و با سابقه‌ای که دارد، قطعا می تواند منشا خدمات خوبی باشد.

همچنین منصور قصری زاده در این نشست اظهار کرد: شبکه قرآن بلندگوی مستقیم کلام خدا و اهل بیت است و این موضوع کار را سخت می کند. به هر میزان که انسان به قرآن نزدیک شود احساس می کند مسئولیتش سنگین تر شده است.

وی افزود: با توجه به لایتناهی بودن قرآن ، شبکه رادیویی قرآن به معنای حقیقی باید سرآمد شبکه ها قرار گیرد و این به عهده علاقه‌مندان به قرآن و وظیفه مدیران است و بسترسازی برای این امر باید در اولویت قرار گیرد.

مدیر جدید رادیو قرآن در پایان بیان کرد: امیدواریم با توکل به عنایت پروردگار بتوانیم حق مطلب را به اندازه وسع خود به ادا کنیم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است