ساخت ۲ مجموعه انیمیشن با روس‌ها/ دلیل انصراف «پسر دلفینی» از فجر چه بود | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۹
محمدامین همدانی در گفتگو با صبا:

ساخت ۲ مجموعه انیمیشن با روس‌ها/ دلیل انصراف «پسر دلفینی» از فجر چه بود

محمدامین همدانی از ساخت 2 مجموعه انیمیشن «میو میو هاپ هاپ» و «جینگلیس» خبر داد.

محمدامین همدانی تهیه‌کننده فیلم‌های انیمیشن در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: ۲ مجموعه انیمیشن بین‌المللی در دست ساخت داریم که هر ۲ را انیماتورهای خارجی کارگردانی کرد‌‌ه‌اند و در ژانر کودک تولید شده‌اند. سریال اول «میو میو هاپ هاپ» نام دارد و کارگردانی آن را که هم‌اکنون در حال دوبله است به صورت مشترک الکسی کوتنوچکین، رینات گازیزف، الکساندر سیکارسکی و ایلیا آلتونین برعهده داشته‌اند.

وی افزود: این سریال ۱۰۴ قسمتی که به زودی از طریق VOD عرضه خواهد شد، محصول مشترک روسیه، ایتالیا، چین و کانادا است.

همدانی درباره داستان انیمیشن «میو میو هاپ هاپ» اظهار کرد: در این کار داستان دبستانی روایت می‌شود که کودکان مشغول به تحصیل در آن با یاری یکدیگر بر مشکلات‌شان چیره می‌شوند.

تهیه‌کننده انیمیشن «تندر» درباره دیگر انیمیشن خود تاکید کرد: مجموعه دیگر که آن نیز به زودی از طریق VOD پخش خواهد شد «جینگلیس» نام دارد. این کار نیز با مشارکت روسیه تولید شده و ۱۵ قسمت آن آماده پخش است. کارگردانی این مجموعه را ووف مئو برعهده دارد و در حال حاضر در مرحله دوبله قرار دارد تا بخش‌های آماده شده به زودی عرضه شوند.

وی درباره اثر «جیگیلیس»، تاکید کرد: قرار بر این بوده است که «جینگلیس» در ۵۲ قسمت تولید شود اما به دلیل شیوع بیماری کرونا روند ساخت آن بسیار کند شده است. هر قسمت از این سریال انیمیشن ۱۱ دقیقه خواهد بود.

این تهیه‌کننده در پایان درباره حذف انیمیشن «پسر دلفینی» از سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه در جشنواره این دوره، انیمیشنی حضور ندارد فیلم «پسر دلفینی» در بخش غیر رقابتی جشنواره قرار می‌گرفت بنابراین بهتر دیدیم فیلم در جشنواره حضور نداشته باشد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است