«حوض نقره» از کم و کیف جشنواره ملی فیلم فجر می‌گوید | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۱

«حوض نقره» از کم و کیف جشنواره ملی فیلم فجر می‌گوید

«حوض نقره» ضمن گفتگو با عوامل فیلم‌های در حال اکران، از کم و کیف جشنواره ملی فیلم فجر خواهد گفت.
به گزارش صبا به نقل از شبکه رادیویی ایران، یدالله گودرزی مدیر گروه اندیشه و ادب شبکه رادیویی ایران درباره برنامه «حوض نقره» گفت:  «حوض نقره»، ویژه جشنواره ملی فیلم فجر از دوازدهم بهمن‌ماه هر شب ساعت ١٩:٣٠ تا ٢٠ از محل برگزاری جشنواره به صورت زنده از رادیو ایران پخش می‌شود.
وی اقزود: این برنامه به تهیه‌کنندگی سیده زهرا صالحی و گویندگی شهاب شهرزاد و مهرناز فقیهی روی آنتن می‌رود که گزارشگری آن را تینا میرکریمی بر عهده دارد.
گودرزی تصریح کرد: در این برنامه هر شب با عوامل فیلم‌های در حال اکران در جشنواره گفتگو می‌شود ضمن این که مسئولان جشنواره هم در برنامه حضور خواهند داشت و از کم و کیف جشنواره خواهند گفت.
مدیر گروه اندیشه رادیو ایران در پایان اظهار کرد: علاوه بر پوشش رویدادهای جشنواره، رادیو ایران با استفاده از حضور کارشناسان فرهنگی حوزه سینما، به موضوع پاسداشت زبان فارسی در فیلم‌های جشنواره ملی فیلم فجر خواهد پرداخت و تلاش عوامل برنامه بر آن است تا بهترین فیلم هم در ساحت پاسداشت زبان فارسی همچون سال گذشته معرفی شود، در این زمینه از نظرات کارشناسانی چون مهدی طباطبایی نژاد، ادیب و دبیر جشنواره، رضا خوشدل راد، ادیب و کارشناس سینما، آرش شفاعی، منصور ضابطیان، مرتضی کاردر و… بهره گرفته خواهد شد.
رادیو ایران سال‌های پیش در جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشته است و در پنج سال پیش، پیشنهاد اختصاص جایزه ویژه زبان فارسی در جشنواره را مطرح کرده است.

سال گذشته نیز رادیو ایران، بهترین فیلم جشنواره را از این چشم انداز، فیلم «خورشید» مجید مجیدی معرفی کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است