فراخوانی برای طراحی شهری در آستانه نوروز و روز درختکاری | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۱

فراخوانی برای طراحی شهری در آستانه نوروز و روز درختکاری

سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور اکران طرح‌های فاخر با موضوعات ملی و مذهبی به مناسبت رویدادهای ملی و مذهبی پیش رو، فراخوان ارسال آثار منتشر کرده است.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، سازمان زیباسازی شهر تهران به مناسبت مبعث حضرت محمد (ص)، شهادت امام موسی کاظم(ع)، روز درختکاری، عید نوروز و اعیاد شعبانیه، فراخوان کشوری ارسال آثار و طرح‌های فرهنگی به منظور اکران در سطح شهر تهران را منتشر کرده و از هنرمندان و علاقه‌مندان سراسر کشور دعوت کرده است تا در این فراخوان شرکت کنند.

براساس این فراخوان، مهلت ارسال آثار برای موضوعات مبعث حضرت محمد (ص)، شهادت امام موسی کاظم (ع) و روز درختکاری تا دوم اسفندماه ۹۹ اعلام شده است.

همچنین مهلت ارسال آثار و طرح‌های فرهنگی با موضوعات عید نوروز و اعیاد شعبانیه « ولادت امام حسین (ع)، روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل(ع)، روز جانباز و ولادت امام سجاد (ع)» تا پایان روز هشتم اسفندماه بوده و آثار ارسالی به علت تقارن نوروز ۱۴۰۰ با اعیاد شعبانیه باید تلفیقی از مناسبت‌های اعیاد شعبانیه و نوروز باشد.

سازمان زیباسازی شهر تهران از تمامی طراحان گرافیک و هنرمندان سراسر کشور دعوت می‌کند برای همکاری با مدیریت تبلیغات فرهنگی این سازمان، آثار خود را با موضوعات اعلام شده به نشانی اینترنتی farhangi.tablighat@yahoo.com ارسال کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است