پخش «کهکشان» تابستان ۱۴۰۰ از شبکه پنج | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۳

پخش «کهکشان» تابستان ۱۴۰۰ از شبکه پنج

مدیران شبکه پنج سیما از مراحل پیش تولید، ساخت و نصب دکور مسابقه «کهکشان» بازدید کردند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سیما، مدیران شبکه پنج سیما از مراحل پیش تولید، ساخت و نصب دکور مسابقه «کهکشان»، مسابقه ای مبتنی بر تکنولوژی AR و VR با محوریت به چالش کشیدن ارتباط انسان با رسانه ها و واکاوی واقعیت های مجازی (VR) و واقعیت های افزوده (AR) بازدید کردند.

سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما، مسابقه «کهکشان» را پروژه ای نو برشمرد و بیان کرد: این مسابقه چالشی تلویزیون، با توجه به نوآوری و معنا بخشیدن به دوره های مختلف ارتباطات، می‌تواند با استقبال مخاطبان تلویزیون روبرو شود.

وی تاکید کرد: ضروری است اتاق فکر، خلاقیت و برنامه ریزی کهکشان از هم اکنون روی ایده های جدید برای تهیه و تولید فصل دوم آن برنامه ریزی کنند.

مدیر شبکه پنج سیما افزود: این مسابقه به لحاظ ساختار، فرم و محتوا بسیار پیچیده و دارای بخش های متنوعی است که انتظار می رود ضمن فعالیت ویژه در فضای مجازی برای تشریح محتوای آن، چالش ها و داستان هر بخش از مسابقه در طول ضبط برای شرکت کنندگان و بینندگان تبیین شود. 

اشناب با اشاره به اینکه «کهکشان» روایتگر دوره های مختلف ارتباطات است، بیان کرد: سفر در زمان و رسیدن به گذشته و برگشتن به زمان حال و آینده، چالش های گوناگون و هیجان انگیزی خواهد داشت. لذا برنامه ای تلویزیونی با این اطلاعات و عقبه فکری حتما باید در مسیر رشد و شکوفایی جوانان ایران در حوزه های مختلف ارتباطات قرار گیرد.

مدیر شبکه پنج سیما همچنین به بهره گیری از موسیقی های اقوام و گویش های مختلف در مسابقه «کهکشان» تاکید و عنوان کرد: روایت قصه های مشاهیر ایران، قهرمانان و بزرگ مردان ایران زمین همچون شهید سلیمانی، شهید فخری زاده و … در مسابقه «کهکشان» ضروری است.

در این دیدار که به همراهی مهدی کریمی قائم مقام مدیر شبکه و مدیرگروه اجتماعی و مصطفی جعفریحیی مشاور مدیر شبکه پنج سیما صورت گرفت، سعید اشناب ضمن آرزوی موفقیت برای عوامل جوان و با دانش مسابقه «کهکشان»، نسبت به پخش تلویزیونی آن در تابستان ۱۴۰۰ ابراز امیدواری کرد.

مسابقه «کهکشان» نخستین مسابقه تلویزیونی مبتنی بر تکنولوژی AR و VR است با محوریت به چالش کشیدن ارتباط انسان با رسانه ها و واکاوی واقعیت های مجازی(VR) و واقعیت های افزوده (AR) در شبکه پنج سیما تولید می شود.

این برنامه که برای پخش در تابستان ۱۴۰۰ آماده می شود در گروه اجتماعی شبکه پنج سیما تولید شده و مجری طرح آن مرکز نوآوری رسانا است.
تهیه کنندگی این مسابقه برعهده کمیل سوهانی بوده و محمدصادق باطنی به عنوان طراح مسابقه و محسن تقوی زنوز مشاور پروژه است.
همچنین بهراد رضازاده به عنوان دستیار تهیه و مدیر تولید، فاطمه دلاوری به عنوان سردبیر، مهدی آتش جام به عنوان مدیر فنی و طراح اپلیکیشن، حامد صفایی به عنوان مدیر هنری، بهراد جهانبخت به عنوان گرافیست، صالح رضاداد، مهدی امینیان و عباس نیک نفس به عنوان گروه طراحی مسابقات، شهرام قاسمی به عنوان طراح و مجری دکور و امیرمسعود توسلی به عنوان مدیر برنامه ریزی در این مسابقه حضور دارند.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است