ساترا ندادن مجوز به برنامه علی کریمی را تکذیب کرد/ بررسی درخواست «تی وی تاک» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۲۲

ساترا ندادن مجوز به برنامه علی کریمی را تکذیب کرد/ بررسی درخواست «تی وی تاک»

معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) در توییتی اخبار منتشر شده درباره توقیف برنامه‌ای با حضور علی کریمی پیشکسوت فوتبال را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، صبح امروز ۵ اسفندماه خبری در برخی از رسانه‌های ورزشی مبنی بر صادر نشدن مجوز برنامه‌ای با حضور علی کریمی پیشکسوت حوزه فوتبال و نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال منتشر شد.

گفته می‌شود علی کریمی در این برنامه با اجرای امیرعلی نبویان علاوه بر ارایه برنامه‌های خود برای فدراسیون فوتبال به اتفاق خداداد عزیزی، مهدی مهدوی کیا، علیرضا منصوریان و بهنام قاسم پور که همگی از افراد سرشناس حوزه فوتبال هستند، از پشت پرده های فوتبال نیز سخن گفته است.

این گمانه زنی های در حالی رخ داد که کریمی طی نامه‌ای به شبکه سه سیما، از حضور در برنامه ضبط شده تلویزیونی با نام «فوتبال برتر» و مناظره با سایر کاندیداها انصراف داده بود.

حال علی سعد معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) در توییتی اخبار منتشرشده درباره توقیف این برنامه را تکذیب کرد و درباره این موضوع نوشت: «درخواست برنامه تی وی تاک در مسیر رسیدگی است. ضمن تکذیب خبر منتشره مبنی بر عدم صدور مجوز در برخی از رسانه‌ها اعلام می‌شود یکشنبه ۳ اسفند ماه درخواستی از سوی فیلیمو برای پخش برنامه یکی از کاندیداهای فدراسیون فوتبال به دبیرخانه ساترا وصول شد که در مسیر معمول برای این برنامه ها قرار دارد.

این برنامه به دلیل ساختار حرفه‌ای و نمایشی در دستور کار دبیرخانه قرار گرفته فرایند در نظر گرفته شده برای همه محتواهای نمایشی حرفه ای یکسان است که درخصوص برنامه همرفیق و سریال های قورباغه، خوب، بد، جلف و… طی شده و رسانه های صوت و تصویر برنامه های خود را طی این فرایند منتشر کرده اند.

در صورتی که برنامه در دسته بندی نمایشی حرفه ای قرار نمی‌گرفت امکان پخش از صفحات شخصی افراد در رسانه های کاربرمحور را داشت و به فرایند فوق الذکر نیاز نداشت.»

حال باید منتظر ماند و دید این برنامه که گفته می‌شود پیشکسوتان عرصه فوتبال از پشت پرده اتفاقات آن پرده برداشته اند و ممکن است حتی در زمان پخش با سانسور مواجه شود، اصلا مجوز انتشار می‌گیرد یا نه.

پیش از این «ساترا» به برنامه اینترنتی عادل فردوسی‌پور نیز مجوز نداده بود.

عکس از خبر ورزشی است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    103/089/424/000
  • بی‌بدن
    23/216/662/000
  • سال گربه
    12/073/852/500
  • آپاراتچی
    3/942/182/500
  • پرویز خان
    3/170/587/000
  • نوروز
    2/808/603/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/576/517/500
  • آسمان غرب
    2/174/983/000