«تهرانگرد» جدید نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن می رود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۲

«تهرانگرد» جدید نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن می رود

قسمت آخر مجموعه «تهرانگرد» فردا 14 اسفند روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، قسمت آخر مجموعه «تهرانگرد» به تهیه کنندگی سجاد مشحون پنجشنبه ۱۴ اسفند با اجرای ساسان گلستانه و شهرزاد کمال زاده روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

شهرزاد کمالزاده مجری برنامه «تهرانگرد» در این برنامه با حضور در رصدخانه شهری، از ساز و کار این رصدخانه برای مخاطبان می گوید.

همچنین در این قسمت دوربین «تهرانگرد» به سراغ این خودروهای کلاسیکی که در حاشیه دریاچه خلیج فارس دور هم جمع شده‌اند، می رود.

در بخش دیگری از «تهرانگرد» مستندی از دوچرخه سوارانی که در قالب کمپین «دوچرخه سوارم» در بلوار کشاورز رکاب می زنند و در آخر با اهدای خون به فعالیت ورزشی و فرهنگی خود در آن روز پایان می دهند، پخش می شود.

خانم و آقای مکانیک، بخش دیگری از «تهرانگرد» است که مصاحبه‌ای با یک زن و شوهر مکانیک و سبک زندگی این زوج را نمایش می دهد.

بخش جدید «تهرانگرد» با اجرای حامد دولت‌ مرادی که به رویدادهای هنری تهران می پردازد، با سر زدن به چند گالری هنری ضمن تصویر گزارش رویدادهای فرهنگی، مراسم افتتاحیه جشنواره «هنر زنده است» را روی آنتن می برد.

به گفته تهیه‌ کننده «ایرانگرد»، ویژه‌برنامه‌ای با حضور هنرمندان در ایام نوروز ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است که روی آنتن می رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است