ژیلا صادقی «با سخنوران سعدی» از مهارت زیبا صحبت کردن می‌گوید | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۶

ژیلا صادقی «با سخنوران سعدی» از مهارت زیبا صحبت کردن می‌گوید

«با سخنوران سعدی» (فارسی را زیباتر صحبت کنیم) 2ه اسفند میزبان ژیلا صادقی مجری و گوینده و فارسی‌آموزان اهل هندوستان خواهد بود.

به گزارش صبا به نقل از به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، برنامه «با سخنوران سعدی» (فارسی را زیباتر صحبت کنیم) که به منظور افزایش مهارت فن بیان و سخنوری فارسی‌آموزان و بیان شیواتر واژه‌های فارسی از صفحه اینستاگرام بنیاد سعدی برگزار می‌شود، در دومین برنامه خود میزبان ژیلا صادقی مجری و گوینده، محمد منهاح عالم و محمد عرف، فارسی‌آموزان اهل هندوستان خواهد بود.

در این برنامه حمیدرضا امیرافضلی مدرس فن بیان و گویندگی به بیان بخشی از مهارت‌های کلامی همچون تلفظ درست آواهای فارسی و مهارت زیبا سخن گفتن می‌پردازد و در گفتگو با ژیلا صادقی از تجربه‌های مهارت زیبا صحبت کردن سخن می‌گوید و سپس با دعوت فارسی‌آموزان هندی، چند تکنیک آواها و مهارت فن بیان را آموزش می‌دهد.

این برنامه چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷ از صفحه اینستاگرام بنیاد سعدی به صورت زنده برگزار می‌شود.

در خبر برگزاری این برنامه آمده است: از آن‌جایی که یادگیری هر زبانی، اولین قدم در آموزش آن است، مهارت زیبا و مسلط صحبت کردن به آن زبان هم اهمیت ویژه‌ای دارد و در مراحل پیشرفته‌تر برای فراگیران زبان می‌تواند کسب درآمد از راه ترجمه همزمان، ترجمه مکتوب، سخنرانی، مجری‌گری و گویندگی رادیویی و تلویزیونی، بازیگری و حتی خواندن کتاب صوتی به همراه داشته باشد.

با توجه به علاقه فارسی‌آموزان غیرایرانی به هنر شعرخوانی، دکلمه، مجری‌گری، بازیگری و ترجمه همزمان و غیره روابط عمومی بنیاد سعدی بر آن شد تا با همکاری حمیدرضا امیرافضلی، مدرس فن بیان و گویندگی که خود اهل شعر و نویسندگی است، در هر برنامه زنده اینستاگرامی، نکاتی از مهارت‌های فن بیان زیباتر صحبت کردن به زبان فارسی را به فارسی‌آموزان و علاقه‌مندان این حوزه آموزش دهد.

همچنین در هر برنامه قرار است «یکی از مجریان و گویندگان رادیو و تلویزیون و یا بازیگران ایران به عنوان مهمان ویژه برای کسب تجارب آن‌ها» و «یک یا دو نفر از فارسی‌آموزان داوطلب برای شرکت در برنامه برای انجام آموزش‌های فن بیان» حضور داشته باشند.

علاقه‌مندان برای مشاهده این برنامه می‌توانند چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷ (به وقت تهران) به صفحه اینستاگرام بنیاد سعدی به آدرس saadifoundation@ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است