تیم هنرمندان و منتخب ستارگان فوتبال به مصاف هم می‌روند/ یادی از انتظامی و سبزی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۱۲

تیم هنرمندان و منتخب ستارگان فوتبال به مصاف هم می‌روند/ یادی از انتظامی و سبزی

اسامی بازيكنان تيم فوتبال هنرمندان در ديدار امروز 20 اسفند مقابل تیم منتخب ستارگان فوتبال اعلام شد.
به گزارش صبا به نقل از رسانه باشگاه هنرمندان، اسامی بازیکنان تیم فوتبال هنرمندان در دیدار روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه به نام روز نجابت و جوانمردی در هنر و ورزش ایران، مقابل تیم منتخب ستارگان فوتبال اعلام شد.

در این دیدار که به عنوان آخرین بازیِ انسان دوستانه قرن است، به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری و به نام زنده یاد عزت الله انتظامی هنرمند پیشکسوت سینما و تئاتر و مجید سبزی پیشکسوت فوتبال برگزار می شود و ۲ نسل از هنرمندان با ۲ نسل از ورزشکاران به میدان خواهند رفت.

امروز ۲۰ اسفند تیم ستارگان فوتبال ایران متشکل از بازیکنان حاضر در ۵ دوره حضور ایران در جام جهانی و اعضای تیم فوتبال هنرمندان به مصاف هم می روند.

اسامی بازیکنان تیم هنرمندان و ستارگان فوتبال ایران در این دیدار که به صورت مستقیم از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد، به شرح زیر است:

اصغر همت، خشایار راد، امید زندگانی، سیدجواد هاشمی، رضا توکلی، رضا حسینی، فرشید سرباز وطن، محسن حاجیلو، یوسف کرمی، نیما کرمی، حمید خندان، سیدمجتبی ظریفیان، امیر نوری، حسین سلیمانی، آرون افشار، ارشا اقدسی، مجید قمری، محمدامین کریم پور، امید جهان، مهدی صالحپور،حمید سنایی و مجتبی شیری.

دیدار تیم های فوتبال هنرمندان و منتخب ستارگان فوتبال ساعت ۱۳:۳۰ روز چهارشنبه ۲۰ اسفتدماه در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است