«زیر نور کم» آنلاین به نمایش درمی‌آید/ تولید فیلمی دیگر با کارگردان اولی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۳
احسان رسول‌اف در گفتگو با صبا:

«زیر نور کم» آنلاین به نمایش درمی‌آید/ تولید فیلمی دیگر با کارگردان اولی

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «زیر نور کم» درباره اکران این فیلم و پروژه جدید خود گفت.

احسان رسول‌اف تهیه‌کننده فیلم سینمایی «زیر نور کم» که پروانه نمایش آن به تازگی صادر شده است در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره اکران این فیلم گفت: تصمیم به اکران آنلاین فیلم گرفته‌ایم زیرا فکر می‌کنم در شرایط فعلی مناسب نیست که هم‌وطنانمان را ترغیب کنیم برای تماشای محصولات فرهنگی در شرایط نگران‌کننده بهداشتی به سینما بروند به همین دلیل ترجیح می‌دهیم که آن‌ها در بستر مجازی و در فضای امن خانه‌هایشان فیلم را ببینند. از سوی دیگر هم‌وطنان مقیم خارج از ایران نیز هم‌زمان به فیلم دسترسی خواهند داشت و این فرصتی‌ست که در سالن سینما اتفاق نمی‌افتد.

وی ابراز خوشحالی کرد که در اکران آنلاین، همه فارسی‌زبان‌های دنیا می‌توانند به فیلم دسترسی داشته باشند.

تهیه‌کننده فیلم «بمب، یک عاشقانه» درباره نگرانی از قاچاق شدن فیلم تصریح کرد: کپی غیرمجاز هر محصول هنری، مانند تیغ دولبه می‌ماند اما درنهایت گریزی از آن نیست. به زعم من رصد کپی‌رایت و درآمدزایی برنامه‌ریزی‌شده از بسترهای آنلاین مهم‌تر از دغدغه کپی‌ شدن فیلم است.

تهیه‌کننده فیلم «زیر نور کم» به کارگردانی محمد پرویزی که در آن صابر ابر و لیلا زارع بازی کرده‌اند، در پاسخ به اینکه فیلم از کدام پلتفرم آنلاین به نمایش در می‌آید، اظهار کرد: قرار نیست محدودیتی به شکل اختصاصی بگذاریم و فیلم در همه پلتفرم‌های مجاز نمایش داده می‌شود.

وی در بخش پایانی گفتگو درباره سایر فعالیت‌هایش عنوان کرد: زمستان سال گذشته قبل از شیوع پاندمی، فیلم تازه‌ام را با نام «زن، مرد، بچه» تهیه کردم که نخستین تجربه بلند درناز حاجی‌ها نویسنده و کارگردان آن است. فیلم درحال حاضر در مراحل پایانی صداگذاری است و به‌زودی برای اخذ پروانه نمایش ارایه می‌شود.

فروغ گشتیل

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است