کیمیایی و «لاله» در اکران نوروز/ ۲ فیلم دیگر فردا معرفی می‌شود/ تصویب بلیت ۳۰ هزار تومانی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۸
مرتضی شایسته در گفتگو با صبا:

کیمیایی و «لاله» در اکران نوروز/ ۲ فیلم دیگر فردا معرفی می‌شود/ تصویب بلیت ۳۰ هزار تومانی

بر اساس اعلام شورای صنفی نمایش، 3 فیلم «تک‌خال»، «خون شد» و «لاله» در اکران نوروزی 1400 به نمایش درخواهند آمد و 2 فیلم دیگر نیز فردا به این آثار اضافه خواهد شد.

مرتضی شایسته سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره جلسه امروز ۲۴ اسفند ماه این شورا گفت: شورای صنفی نمایش نمایش ۳ فیلم را برای اکران نوروزی تصویب کرد. فیلم سینمایی «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی در گروه سینمایی آزادی، فیلم سینمایی «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی تورج منصوری در گروه سینمایی کورش و فیلم سینمایی «تک‌خال» به کارگردانی مجید مافی و تهیه‌کنندگی محمدحسین فرحبخش در گروه سینمایی ایران مال از روز چهارشنبه به نمایش درخواهند آمد.

وی ادامه داد: شورای صنفی نمایش به اجماع تصمیم گرفت تعداد ۳ فیلم اکران نوروزی را که قبلا توسط ستاد کرونای سازمان سینمایی تایید شده بود، به ۵ فیلم افزایش یابد. اسامی ۲ فیلم دیگر نیز فردا اعلام خواهد شد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش افزود: نمایش فیلم‌های در حال اکران همچنان ادامه دارد.

شایسته درباره بهای بلیت سینماها اظهار کرد: آقای انتظامی رییس سازمان سینمایی درخواست شورای صنفی نمایش را تایید کرد و بلیت سینماها در سال ۱۴۰۰ برای ۳ رده سینماهای مدرن، ممتاز و درجه یک، به ترتیب ۳۰، ۲۵ و ۱۵ هزار تومان تعیین شد.

وی در پایان گفت: نظام‌نامه اکران سینماها در سال ۱۴۰۰ امروز تایید و ابلاغ خواهد شد.

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است