ویژه برنامه‌های رادیو تهران برای نوروز ۱۴۰۰ معرفی شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۷

ویژه برنامه‌های رادیو تهران برای نوروز ۱۴۰۰ معرفی شدند

به گزارش صبا، شبکه رادیویی تهران با دعوت از هنرمندان و پیشکسوتان و تدارک ویژه برنامه‌های شاد نمایشی و طنز در ایام نوروز همراه شما خوبان خواهد بود.

اجرای نمایش های طنز و موسیقی زنده

ویژه برنامه نوروزی «تهران من» جُنگی شاد و مفرح که با اجرای نمایش‌های طنز و موسیقی زنده، با رویکرد اجتماعی و طنز به مخاطبان ارایه می‌شود. این ویژه برنامه هر روز ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه تقدیم مخاطبان می‌شود. آیتم «عید دیدنی» همراه با موسیقی زنده طنز، درباره اخبار داغ فضای مجازی در سالی که گذشت است. «حرف خوب» روانشناسی تغییر خوب در سال جدید است. «پایتخت ما» مرور سریال‌های شب گذشته در تلویزیون به زبان طنز و «درست بدانیم» درباره دانستنی‌های بهار است.

تکریم از پیشکسوتان و بزرگان

شبکه رادیویی تهران در اولین روز از سال جدید با تکریم از پیشکسوتان و بزرگانی همچون گیتی معینی، بیوک میرزایی، محمدرضا طالقانی، مسعود فروتن، مه لقا ملاح مادر محیط زیست ایران همراه مخاطبان است. ویژه برنامه «چشم گل روشن» در روز سال تحویل از ساعت ۱۵ تا ۲۰:۳۰ از گروه اخلاق و زندگی شهروندی تقدیم مخاطبان رادیو تهران می‌شود.

تهرانِ ما سلامت  

با توجه به شیوع روزافزون ویروس کرونا و لزوم آگاهی بخشی هر چه بیشتر در این زمینه خاصه در ایام تعطیلات نوروز و دسترسی آسان و سریع به اطلاعات در این زمینه و موضوعات مرتبط با آن، برنامه «تهران ما سلامت» به صورت ویژه در اولویت برنامه‌های شبکه قرار گرفته است.

در این برنامه که به صورت یک ساعت طراحی شده است، علاوه بر گفتگوی روز، خبرهای به روز درباره بیماری کووید ۱۹، مسائل مربوط به آن و آگاهی بخشی درباره بیماری‌هایی که با وجود کرونا نیاز به مراقبت خاصی دارند، از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تقدیم مخاطبان می‌شود.

سعادت آباد

ویژه برنامه «سعادت آباد» کاری از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیو تهران که شنبه ۳۰ اسفندماه ساعت هفت صبح تا ۱۱ ویژه روز سال تحویل با آیتم‌های طنز و گفتگوهایی روی آنتن می‌رود.

از جمله آیتم‌های این برنامه می‌توان به «عینک خوش بینی» که شوخی با خبرهای مهم سال گذشته است. «ترین‌ها» گفتگو با بهترین‌های سال ۹۹ در حوزه‌های مختلف است. «لوپ خبر» درباره خبرهای تاپ خبرگزاری‌هاست و آیتم طنز هم توام با خبرهای خوش، ازدواج‌های سال ۹۹ و یادبودهاست.

صد سال به از این سال‌ها

«پارک شهر» کاری از گروه برنامه‌ریزی و مدیریت شهری که در لحظات سال تحویل از ساعت ۱۱ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه و در ایام نوروز از ساعت ۱۷ روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

این برنامه با هدف افزایش امید و نشاط ویژه فرهیختگان رادیو تهران است که ضمن تاکید بر عبور از مشکلات و گردنه سخت کرونا با امید به تولید واکسن ایرانی و رهایی از این ویروس منحوس تاکید بر اصول و بنیان خانواده در چارچوب رعایت دستورالعمل‌ها و آمادگی شروع سالی با نشاط در کنار هم، برای آینده درخشان دارد.

مسابقه رادیویی ۰۲۱

«۰۲۱» یک برنامه عصرگاهی با محوریت مسابقه و گفتگو با مهمانان سرشناس در حوزه‌های هنری و فرهنگی و ورزشی که در ایام نوروز ساعت ۱۵ تا ۱۷ روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می‌توانند از طریق وب‌سایت WWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می‌توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده‌های دیجیتال (ست تاپ باکس) دریافت کنند.

انتهای پیام/

 

یک نظر