«زیر نور کم» نوروز ۱۴۰۰ از فیلیمو و نماوا تماشایی می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۳

«زیر نور کم» نوروز ۱۴۰۰ از فیلیمو و نماوا تماشایی می‌شود

فیلم سینمایی «زیر نور کم» از نوروز 1400 اکران آنلاین می‌شود.

همانطور که خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا پیش از این از اکران فیلم سینمایی «زیر نور کم» به صورت آنلاین خبر داده بود حال روابط عمومی این اثر اعلام کرده است که با تصمیم عوامل فیلم سینمایی «زیر نور کم» و به دلیل شرایط نگران‌کننده بیماری کرونا، این فیلم به صورت آنلاین به نمایش در می‌آید و علاقه‌مندان می‌توانند در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۰ با مراجعه به پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا به تماشای این ملودرام اجتماعی بنشینند.

«زیر نورِ کم» نخستین اثر سینمایی محمد پرویزی در مقام کارگردان است و تهیه‌کنندگی آن را احسان رسول اف برعهده دارد.

لیلا زارع، صابر ابر و حمیدرضا آذرنگ بازیگران اصلی «زیر نور کم» هستند که در کنار بهناز جعفری، بیتا بادران، تیرداد کیایی، رابعه مدنی، روح الله کمانی و نیلوفر شهیدی در این فیلم اجتماعی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان زیر نور کم آمده است: «من از آدم‌هایی که از زندگی‌ام رفته‌اند تا به امروز خلاصی ندارم. نمی‌توانم آن‌ها را جایی رها کنم، چون به شکل‌های متفاوتی بازمی‌گردند و با لحظه‌های خوبِ زندگیم ترکیب می‌شوند. این درهم تنیدگی آن‌ها گاهی تکان دهنده است. سر زده کسی از راه می‌رسد دور میزی که نباید باشد حاضر می‌شود. شده با آن‌ها ساعت‌ها و یا روزها جایی دیگری بوده‌ام. همین وقت‌هاست که زندگی‌ام زیر و رو می‌شود… به خاطر ِ همین جایی که هستم یا باید تاریک تاریک باشه، یا روشنِ روشن… من از ماندن «زیر نورِ کم» می‌ترسم.

فهرست عوامل اصلی «زیر نور کم» به شرح زیر است:

مدیر فیلمبرداری: محمد آلادپوش، طراحی و ترکیب صدا: سید علیرضا علویان، فیلمبردار: حسین جلیلی، موسیقی: حامد ثابت، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، تدوین: فرناز روشنایی، طراح چهره پردازی: افروز بوجاریا، صدابردار: امیر نوبخت حقیقی، مجری طرح: پیمان جعفری، مدیر تولید: وحید مشاری، بازنویسی فیلمنامه؛ محمد رضا زهاب، دستیار کارگردان: رضا شریفی، عکاس: فتاح ذی نوری، برنامه ریز: مطیع ملکی، مشاور رسانه‌ای: امید عشیری، امور بین‌الملل: نیروانا پرویزی.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است