پخش کننده آمریکایی «جنایت بی دقت» شهرام مکری مشخص شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۹

پخش کننده آمریکایی «جنایت بی دقت» شهرام مکری مشخص شد

کمپانی «دریم‌لب» حق پخش درام ایرانی «جنایت بی دقت» ساخته شهرام مکری را در آمریکای شمالی به «Deaf Crocodile Films» فروخت.

به گزارش خبرگزاری صبا  به نقل از اسکرین دیلی، درام ایرانی «جنایت بی دقت» به کارگردانی شهرام مکری توسط کمپانی «Deaf Crocodile Films» برای پخش در آمریکای شمالی خریداری شد.

«جنایت بی دقت» که نخستین نمایش بین المللی اش را در بخش افق های جشنواره ونیز ۲۰۲۰ تجربه کرد قرار است در پاییز امسال پیش از آنکه در رسانه های دیجیتال عرضه شود، در سینماهای آمریکای شمالی به نمایش در بیاید.

کمپانی «دریم‌لب» پیش تر حق پخش «جنایت بی دقت» را در کشورهای فرانسه، ایتالیا و آلمان به ترتیب به «Damned Films» کمپانی «PFA Films» و «Trigon» فروخته بود.

کمپانی «Deaf Crocodile Films» که حق پخش «جنایت بی دقت» را در آمریکای شمالی خریداری کرده است، یک شرکت پخش فیلم تازه تاسیس است که هدفش آوردن سینمای جهان به آمریکای شمالی و ترمیم آثار سینمایی است.

در فیلم «جنایت بی‌دقت» که توسط موسسه هنری و فرهنگی کارنامه تولید شده بازیگرانی چون بابک کریمی، راضیه منصوری، ابوالفضل کاهانی، محمد ساربان، عادل یراقی و محمود بهرازنیا بازی کرده اند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است