گالری اُ آثار هنرمندانش را گلچین کرد/ برگزاری آنلاین نمایشگاه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۹

گالری اُ آثار هنرمندانش را گلچین کرد/ برگزاری آنلاین نمایشگاه

نمایشگاه مجازی «1393+7» تا 30 فروردین‌ماه در سایت گالری اُ در دسترس علاقه‌مندان است.

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری صبا، گالری اُ از دوشنبه ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۹ به صورت مجازی مهمان نمایشگاه گروهی از هنرمندان با عنوان «۱۳۹۳+۷» شده است که تا سی‌ام فروردین ۱۴۰۰ ادامه دارد.

در این گالری آثاری از هنرمندان نقاش منیژه اخوان، رسول اکبرلو، سرمیناز بارسقیان، امید بازماندگان، بهرو باقری، سینا برومندی، شیده تامی، علیرضا چلیپا، داریوش حسینی، شهلا حسینی، هوفر حقیقی، مجتبی خسروی، محمد خلیلی، وحید دانایی فر، مهدی درویشی، آیلار دستگیری، پگاه رجامند، بویه سادات‎ نیا، علی صادقی، کلثوم صالحی، اشکان صانعی، مریم صباغ‌ پور، راضیه صدیقیان، آرمین عالیان، هما عبداللهی، مریم عیوضی، مصطفی فرج‌آبادی، محبوبه کرملی، امیر کریمی، علی گنجوی، نیلوفر لهراسبی، آلیشیا مرصعی، امید مشک‌سار، امین معظمی، مریم مهری، الهام یزدانیان به نمایش در امده که علاقه‌مندان برای دیدن آنان می‌توانند به سایت گالری اُ به نشانی https://ogallery.net/viewing-rooms/13937 مراجعه کنند.

در بیانیه نمایشگاه «۱۳۹۳+۷» آمده است: «اردیبهشت سال گذشته، پلتفرم آنلاین گالری را هم‌زمان با بازگشایی فضای فیزیکی گالری راه‌اندازی کردیم. با گذشت بیش از یک سال از آغاز همه‌گیری کرونا، کمابیش یاد گرفته‌ایم که چگونه زندگی خود را با وضعیت جدید تطبیق دهیم. در حالی که آماده‌ی آغاز دوباره در سال جدید هستیم، می‌خواهیم صمیمانه از هنرمندانمان که علی‌رغم شرایط نامعلوم، در سال گذشته آثار خود را در گالری به نمایش گذاشتند و از علاقه‌مندان و مجموعه‌داران که با همراهی خود باعث باز ماندن درهای گالری به روی مخاطبان شدند صمیمانه قدردانی کنیم.

از شما دعوت می‌کنیم نگاهی به نمایش جدید گالری که به صورت مجازی برگزار می‌شود بیاندازید. نمایش «۷+۱۳۹۳» شامل آثار منتخبی از هنرمندان گالری و برخی هنرمندانی است که تا کنون افتخار همکاری با آن‌ها را داشته‌ایم.»

گالری اُ از ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ به شکل فیزیکی تعطیل است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است