وودی آلن تحریم‌کنندگانش را «بی‌شعور» خواند/ من کاملا بی‌گناهم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۸

وودی آلن تحریم‌کنندگانش را «بی‌شعور» خواند/ من کاملا بی‌گناهم

وودی آلن در گفتگوی تازه منتشر شده‌اش بازیگرانی را که از همکاری با او احساس پشیمانی کرده بودند، «احمق» و «بی‌شعور» خواند.

به گزارش خبرگزاری صبا  به نقل از دِرَپ، وودی آلن کارگردان مشهور آمریکایی در گفتگوی تازه منتشر شده اش در شبکه سی بی اس به انتقاد از همه بازیگرانی که او را محکوم کردند و یا از حضور در فیلم های این کارگردان احساس پشیمانی کردند، پرداخت.

کارگردان «آنی هال» درباره این بازیگرها در مصاحبه اش که روز گذشته توسط پارامونت پلاس منتشر شد، گفت: فکر می کنم همه این افراد نیت خوبی دارند، اما آنها «بی‌شعور» هستند.

وودی آلن افزود: همه آنها کاری که انجام می دهند این است که در حال اذیت کردن یک انسان کاملا بی‌گناه هستند.

این مصاحبه که روز گذشته از شبکه سی بی اس پخش شد اواخر ماه جولای سال گذشته بعد از انتشار کتاب خاطرات وودی آلن با عنوان «درباره هیچ» ضبط شده بود.

وودی آلن در این مصاحبه باز هم ادعاهای دیلان فارو مبنی بر آزار و اذیت جنسی را رد کرد و گفت این موضوع شرم آور است، با این حال او تاکید کرد که این لکه ننگ همچنان باقی مانده است.

از زمان شدت گرفتن انتقادها به وودی آلن بعد از جنبش #من_هم ستاره های بسیاری از جمله کیت وینسلت، میرا سوروینو، الن پیج و کالین فرث همگی نسبت به همکاری با وودی آلن ابراز پشیمانی کردند. بازیگران دیگری چون تیموتی شالامی و ربکا هال نیز دستمزد بازی در فیلم این کارگردان را صرف امور خیریه کردند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است