«همیشه برای تو» نماینده ایران در جشنواره فیلم «کارمارسن بی» شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۷

«همیشه برای تو» نماینده ایران در جشنواره فیلم «کارمارسن بی» شد

فیلم کوتاه «همیشه برای تو» به کارگردانی وحید کشاورز در دهمین دوره جشنواره «کارمارسن بی» به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش صبا، فیلم کوتاه «همیشه برای تو»، به کارگردانی وحید کشاورز در بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره «کارمارسن بی» (ولز، انگلستان) «Carmarthen Bay Film Festival» شرکت خواهد کرد.

این جشنواره مورد تایید آکامی بفتا است و برندگان سه جایزه بهترین فیلم کوتاه، برای رقابت در جوایز بفتا ۲۰۲۱ معرفی خواهند شد. دهمین دوره جشنواره کارمارسن بی (ولز، انگلستان) «Carmarthen Bay Film Festival» احتمالا به دلیل شرایط موجود و ویروس کرونا به صورت آنلاین، از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ ماه می برگزار خواهد شد.

این اثر به کارگردانی وحید کشاورز فیلمساز ایرانی در انگلستان تولید شده و  در خلاصه داستان آن آمده است: «کیتی که به خاطر تصادفی که او راننده‌اش بوده، همسر و فرزنده هنوز به دنیا نیامده‌شان را به کشتن می‌دهد. او حالا با مشکلات زیاد روحی روانی درگیر است و از قرص‌های سنگین ضد افسردگی کمک می‌گیرد. او یک روز تصمیم می‌گیرد که با مصرف قرص‌های زیاد خود را بکشد که در تخلیاتش شوهرش را می‌بیند و …»

Shuanna Ridgard ،Alvaro Cea Alvarez بازیگران فیلم «همیشه برای تو» هستند.

از دیگر عواملی که با کشاورز در ساخت این فیلم همکاری داشته‌اند می‌توان به فیلمبردار: Jonny Bommer، آهنگساز: Trifon Koutsourelis، طراح صحنه: Wndy Parry، تدوین: وحید کشاورز،  Abdul Al-Kadiri، صدابردار و طراحی صدا: Mario Gennari، مدیر تولید: هادی لطف آبادی و هدی اباذری اشاره کرد.

همچنین تهیه‌‌کنندگی این فیلم به طور مشترک برعهده وحید کشاورز و شرکت Twins Film Production بوده است.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است