اکنون پای رمز و رازهایی در میان است، پای دروغ‌هایی! | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۳
معرفی کتاب؛

اکنون پای رمز و رازهایی در میان است، پای دروغ‌هایی!

کتاب «کد تب» پنجمین جلد از مجموعه کتاب‌های «دونده هزارتو» نوشته جیمز دشنر به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار ادبیات خبرگزاری صبا، کتاب «کد تب» پنجمین جلد از مجموعه «دونده هزارتو» نوشته‌ جیمز دشنر که توسط ملیکا خوش‌نژاد ترجمه شده است در بخش کتاب نوجوان نشر افق به چاپ رسید.

در قسمت پشت جلد کتاب می‌خوانیم: «اکنون پای رمز و رازهایی در میان است، پای دروغ‌هایی…»

«کد تب»، آخرین کتاب از مجموعه‌ «دونده‌ هزارتو»، درباره‌ زندگی پیشین توماس، ترزا و باقی بچه‌هاست. سازمان شرارت برای یافتن درمان بیماری فلر، بچه‌هایی را که برابر این ویروس ایمن هستند پیدا می‌کند و آن‌ها را از خانواده‌هایشان می‌گیرد تا با انجام آزمایش‌هایی وحشتناک و غیراخلاقی الگوی مغزشان را پیدا کند.

در طول این سال‌ها شرارت حکم خانه و مدرسه‌ بچه‌ها را دارد، اما آیا شرارت تمام حقیقت را به آن‌ها می‌گوید، یا هرحرفی که به آن‌ها گفته می‌شود صرفا متغیر دیگری در آزمایش‌های بی‌پایانشان است؟»

اولین جلد این مجموعه با عنوان «لانه گریورها» در ۴۳۲ صفحه و با قیمت ۵۲ هزار تومان و دومین جلد این مجموعه با عنوان «گذر از جهنم» در ۴۱۶ صفحه و با قیمت ۴۷ هزار تومان در سال ۹۵ و سومین جلد «دونده هزارتو» نیز با نام «علاج مرگ» در ۳۸۴ صفحه و با قیمت ۳۵ هزار تومان و چهارمین جلد این مجموعه با عنوان «فرمان کشتار» در  ۴۴۸ صفحه و با قیمت ۵۸ هزار تومان منتشر شده است.

کتاب «کد تب» فروش بیش از ۶ میلیون نسخه در جهان را داشته است و به گزارش روزنامه‌ نیویورک‌تایمز به عنوان پرفروش‌ترین کتاب انتخاب شد. همچنین به گزارش روزنامه‌ یواس‌ای‌تودی و انجمن بوکسنس عنوان پرفروش‌ترین کتاب را دریافت کرد.

«دونده‌ هزارتو» از سوی مجله‌ کِرکِس ریویو به‌عنوان بهترین رمان نوجوان سال انتخاب شده و بر اساس آن سریالی داستانی به‌همین نام به نمایش درآمده است.

«کد تب – دونده هزارتو ۵» در نوبت چاپ اول با ۳۹۲ صفحه و قیمت ۶۵ هزار تومان روانه بازار کتاب شد.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است