«الهیه» ویژه‌برنامه سحرگاهی رادیو تهران برای رمضان | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۳

«الهیه» ویژه‌برنامه سحرگاهی رادیو تهران برای رمضان

«الهیه» عنوان ویژه‌برنامه رادیو تهران در سحر‌های ماه رمضان است که در گروه اخلاق و زندگی شهری رادیو تهران تهیه می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی برنامه، «الهیه» عنوان ویژه‌برنامه رادیو تهران در سحر‌های ماه رمضان است. این برنامه در گروه اخلاق و زندگی شهری رادیو تهران تهیه می‌شود و رضا خضرایی آن را اجرا می‌کند.

«الهیه» پرهیزکاران را بر اساس حکمت‌های «نهج البلاغه»، خطبه همام و نامه ۳۱ امیرالمومنین به فرزندشان امام حسن (ع) بررسی و توصیف می‌کند.

گفتگو با آیات عظام و امامان جمعه همچون آیت‌الله امامی کاشانی، آیت‌الله موحدی کرمانی و… دیگر بخش‌های این برنامه است.

گفتگو با جهادگران و نیکوکاران به ویژه در حوزه سلامت و پزشکان، پرستاران و بیماران درگیر با بیماری کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری از جمله دیگر بخش‌های این برنامه است.

پخش ادعیه‌های ماه مبارک رمضان و همچنین تفسیر فرازهای دعای ابوحمزه ثمالی با حجت الاسلام علی سرلک از دیگر آیتم‌های برنامه است.

دیگر عوامل تهیه و تولید این برنامه عبارتند از تهیه‌کنندگان: ایمان جهانی و امیرحسین ثقفی، سردبیر: مینا نیکانیک، پژوهشگران، نویسندگان و آیتم سازان: مهدی رسولی- محبوبه نجفعلی، احمد دهنوی، شیوا حسینی، مریم شهرامپور، نسترن حسنی، دستیار تهیه‌کننده: آرمین تقی‌نژاد، گزارشگر: مهدی اسماعیلی، هماهنگی: سید مجتبی احمدی، روابط عمومی: ستاره نجف‌آبادی.

«الهیه» ویژه‌برنامه سحرهای ماه مبارک رمضان از سه‌شنبه ۲۴ فروردین ماه هر روز از ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد به مدت ۲ساعت و ۳۰ دقیقه به صورت زنده روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است