ویژه برنامه افطار رادیو صبا با روایتی از امیرحسین مدرس | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۸

ویژه برنامه افطار رادیو صبا با روایتی از امیرحسین مدرس

ویژه برنامه ماه رمضان با عنوان «بهارستان» راهی آنتن رادیو صبا می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «بهارستان» ویژه برنامه ماه رمضان از چهارشنبه ۲۵ فرودین و با شروع ماه رمضان از رادیو صبا پخش می‌شود.

در بخش‌های مختلف این برنامه تلاش می‌شود که با ایجاد فضایی سرشار از نشاط در کنار معنویت، مخاطبان این ماه را به عنوان ماه مهمانی خدا درک کنند.

در «بهارستان»  هر افطار امیرحسین مدرس داستان‌هایی از کتاب «داستان راستان» شهید مطهری می‌خواند و سمیه رنجکش از همدلی‌ها در این ماه برای شنوندگان گزارش می‌دهد.

بشیر جعفری‌نیا مدیر گروه طنز و سرگرمی رادیو صبا، درباره این برنامه گفت: نام «بهارستان» برای این برنامه برگرفته از همزمانی بهار طبیعت و بهار قرآن است.

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی در این برنامه خبر داد و تصریح کرد: با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی و آشنایی مخاطبان با کتاب ارزشمند «داستان راستان» شهید مطهری در این برنامه هر شب یک سوال مطرح می‌شود که پاسخ آن در داستانی است که امیرحسین مدرس برای مخاطبان روایت می‌کند. در پایان ماه رمضان به سه نفر از کسانی که بیشترین پاسخ صحیح را ارسال کرده‌اند، هدیه ای اهدا خواهد شد.

«بهارستان» در ماه رمضان هر روز در آستانه اذان مغرب به مدت یک ساعت به تهیه‌کنندگی و نویسندگی ملیحه مرادی جعفری و اجرای نازنین مهیمنی با مخاطبان همراه می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است