دعوت به طراحی و راه‌اندازی فصل مد رمضان ایرانی ـ اسلامی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۱

دعوت به طراحی و راه‌اندازی فصل مد رمضان ایرانی ـ اسلامی

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور ضمن تبریک فرارسیدن ماه رمضان از دست‌اندرکاران عرصه مد کشور برای طراحی فصل مد رمضان دعوت به همکاری کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، سیده مرضیه شفاپور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس طی پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رمضان و آرزوی سلامتی برای مردم ایران و جامعه مد و لباس از طراحان کشور دعوت کرد برای راه‌اندازی فصل مد رمضان تلاش کنند.

متن پیام دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور به این شرح است:
«آغاز ماه رمضان فرصتی است تا جامعه طراحان کشور با نگاهی به آداب و سنن غنی ایرانی ـ اسلامی فعالیتی نوین و جهانی را پایه‌ریزی کنند. اکنون چندین سال است که برندهای مطرح جهان با بهره‌گیری از فرصت ماه رمضان به ارایه پوشش عفاف و حیا اقدام و فصلی نو به فصول مد و لباس جهان اضافه کرده‌اند.

قدر مسلم طراحان و دست‌اندرکاران حوزه مد و لباس کشورمان نیز با بهره‌گیری از توانمندی‌های بی‌بدیل خود می‌توانند وارد این حوزه شده و طرح‌هایی برگرفته از اصالت ایرانی بر پایه سنت‌های اسلامی برای همه مسلمانان جهان ارایه کنند.

ضمن آرزوی سلامت و عبور از بحران کرونا برای همه مردم ایران و بهره‌مندی همه از برکات این ماه الهی، امیدوارم در سال‌های آتی بتوانیم فصل مد رمضان ایرانی ـ اسلامی را برگزارکنیم. برای تحقق چنین هدفی از همه طراحان و فعالان عرصه مد و لباس دعوت به همکاری می‌کنم.»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است