تخفیف ۲۵ درصدی کتاب‌های موسسه متن در ماه رمضان | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۰

تخفیف ۲۵ درصدی کتاب‌های موسسه متن در ماه رمضان

کتاب‌های موسسه متنِ فرهنگستان هنر در ایام ماه مبارک رمضان با تخفیف ویژه در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌ عمومی فرهنگستان هنر، موسسه تالیف، ترجمه و نشر آثار هنری (متن)، نزدیک به ۲ دهه درباره نشر آثار هنری در حوزه‌های فلسفه هنر و زیبایی‌شناسی، ادبیات، معماری و شهرسازی، هنرهای تجسمی، موسیقی، هنرهای سنتی و صناعی، هنرهای نمایشی و کلیات هنر فعالیت دارد.

موسسه متن هرساله در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب تهران و نمایشگاه‌های استانی شرکت می‌کند و در طول سال نیز در مناسبت‌های مختلف کتاب‌های منتشر شده خود را با تخفیف ویژه در اختیار دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان قرار می‌دهد. این موسسه بنا دارد در طرحی با عنوان «در ضیافت کتاب» به مناسبت ماه مبارک رمضان، کتاب‌های خود را تا عید فطر با ۲۵ درصد تخفیف، در اختیار دوستداران کتاب قرار دهد.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب‌ها می‌توانند به وب‌گاه این موسسه به نشانی اینترنتی http://matn.honar.ac.ir مراجعه کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۶۶۹۵۱۶۵۵ و ۶۶۴۹۰۹۹۰ تماس بگیرند.

همچنین در ماه مبارک رمضان، تعدادی از کتاب‌های این انتشارات که در تبیین و تحلیل هنرهای آیینی و اسلامی منتشر شده است، در وبگاه فرهنگستان معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است