پیش‌بینی من درباره آینده تولیدات پلتفرمی مثبت نیست/ کیفیت آثار عموما پایین است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۵
حسن هدایت در گفتگو با صبا:

پیش‌بینی من درباره آینده تولیدات پلتفرمی مثبت نیست/ کیفیت آثار عموما پایین است

حسن هدایت به عنوان یک پیشکسوت عرصه تصویر می گوید گرچه تولیدات پلتفرمی رونق دارند ولی مساله اقتصاد در آنها حرف اول را می زند و کیفیت کارها عموما پایین است.

حسن هدایت کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا اظهار کرد: به دلیل مسائلی که در یک یا دو سال گذشته در کشور رخ داد، ساخت سریال «تکیه دولت» هنوز محقق نشده و درنهایت قرار است برای پخش از شبکه نمایش خانگی تولید شود.

وی درباره کیفیت آثاری که در شبکه نمایش خانگی که این روزها با نام پلتفرم شناخته می شود تولید می‌شود، گفت: متاسفانه بسیاری از کارها با وجود این که سرمایه زیادی در اختیارشان است از کیفیت پایینی بهره می‌برند و دلیل افت این تولیدات اسپانسر‌هایی است که در این عرصه حضور دارند. آنها تنها به دنبال یک چیز هستند آنهم درآمدزایی به هر قیمتی است.

هدایت متذکر شد: در پایین بودن کیفیت تولیدات شبکه نمایش خانگی من سیما را هم مقصر می‌دانم، چون افت شدید کیفی در رسانه ملی باعث شده هر کاری که در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود با استقبال مردم مواجه شود. نکته عجیب‌تر اینکه همه تولیدات شبکه نمایش خانگی درآمدزا هستند، یعنی به واسطه فضای اسپانسری هیچکدام ضرر نمی‌دهند.

هدایت که از فیلمسازان پیشکسوت سینما و تلویزیون است، متذکر شد: متاسفانه شبکه نمایش خانگی با دستمزد‌هایی که به برخی بازیگران می‌دهد در سینما بحران به وجود آورده است، چون میزان دستمزدها به اندازه غیرمعقول است که سینما خیلی مواقع قادر نیست آنها را بپردازد.

این کارگردان در پایان بیان کرد: پیش‌بینی من درباره شبکه نمایش خانگی مثبت نیست چون با ضعف فیلمنامه و ساختاری که در این حوزه می‌بینم همچنین کپی‌های ناقصی که از کارهای ترکیه می‌شود این عرضه بعد از یک مدتی اشباع شده و دیگر تماشاگر از آن استقبال نخواهد کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است