انتشار ۴۴ عنوان کتاب جدید کانون تا پایان بهار ۱۴۰۰ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۰

انتشار ۴۴ عنوان کتاب جدید کانون تا پایان بهار ۱۴۰۰

مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از انتشار ۴۴ عنوان کتاب داستان و شعر کودک و نوجوان جدید تا پایان خرداد ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش صبا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، رضا برنگی مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از انتشار ۴۴ عنوان کتاب داستان و شعر کودک و نوجوان جدید تا پایان خرداد ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: این آثار جدید شامل ۱۲عنوان کتاب داستان برای گروه سنی نوباوه (۴+)، ۱۱ کتاب داستان برای کودکان نوخوان (۷+)، ۲ عنوان داستان ویژه نونهال (۹+)، ۴ داستان برای نونگاه‌ (۱۲+) و ۱۵ مجموعه شعر برای نوجوان‌ (۱۵+) است.

وی هم‌چنین از بازنشر ۴۰ عنوان از کتاب‌های پرمخاطب کانون نیز تا اوایل تابستان ۱۴۰۰خبر داد و افزود: نوبت چاپ بیشتر این آثار از چهارم به بالاتر است.

برنگی خاطرنشان کرد: ۳۰ عنوان کتاب جدید دیگر نیز در انتشارات کانون در دست اقدام است که از اواخر خرداد در فرآیند چاپ و انتشار قرار می‌گیرد.

مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یادآور شد: کتاب‌های جدید با شمارگان ۷هزار و ۵۰۰ نسخه در سه نوبت چاپِ ‌هم‌زمان منتشر می‌شوند که ۵هزار نسخه از آن ویژه مراکز فرهنگی‌هنری و ۲هزار و ۵۰۰ نسخه دیگر در فروشگاه‌های کانون در سراسر کشور عرضه می‌شوند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است