«بچه‌های آفتاب» جمال میرصادقی به چاپ دوم رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۸

«بچه‌های آفتاب» جمال میرصادقی به چاپ دوم رسید

«بچه های آفتاب و داستان‏‌های دیگر» دومین اثر جدید جمال میرصادقی در نشر «آواهیا» به چاپ دوم رسید.

به گزارش صبا، «بچه‌های آفتاب» و داستان‏‌های دیگر مجموعه ۳۰ داستان کوتاه از آخرین نوشته‌های جمال میرصادقی‌ است که به فراخور هر داستان، نویسنده زبان خاصی را برای روایت انتخاب کرده است.

در قسمتی از این کتاب که در پشت جلد نیز منتشر شده است، می‏ خوانیم: «مدرسه ها تعطیل شد. شهر شلوغ شد. بچه ها، زن ها و مردها، جلوی کمیته ها ریختند. معلم ها و دانشجوها هم آمدند. ماشین های گازهای اشک آور می گشتند و بلندگوها سر هر چهارراه فریاد می زدند: یک مُشت بچۀ آفتاب پرست و معلم‌های اجنبی پرستشان، آرامش شهر را به هم ریخته‌اند. دولت با این جرثومه‌های فساد به شدت مبارزه می‌کند.

کامیون‌ها آمدند و سربازها و لباس شخصی‌ها را توی خیابان پیاده کردند. سربازها مردم را باتوم می‌زدند و لباس شخصی‌ها میان جمعیت افتادند. زنجیرهایشان را دور سر مردم می‌گرداندند و به سر و کول مردم می‌زدند. دکان‌ها بسته شده بودند. ماشین‌های پلیس می‌سوخت و رشته‌های سیاه دود فضا را تار کرده بود. فریادها بلند بود…»

نشر «آواهیا» از مجموعه آثار جمال میرصادقی، «بچه های آفتاب و داستان‏‌های دیگر» را برای بار دوم منتشر و روانه بازار کتاب کرده است.

چاپ دوم «بچه های آفتاب و داستان‏‌های دیگر» در ۱۱۲ صفحه با جلد شومیز و بهای ۲۳ هزار تومان منتشر شده است و علاقمندان برای خرید این اثر می‌توانند به فروشگاه دایمی نشر «آواهیا» به آدرس: تهران، خیابان شریعتی، خیابان ظفر، پلاک هشتاد، کافه آواهیا مراجعه کنند و یا برای خرید غیرحضوری به شماره تماس ۲۶۴۱۰۶۵۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است