فصل دوم «روزگار جوانی» جدیدترین بازی‌ام است/ تجربه خوبِ همکاری با «محاکات» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۴
رسول نجفیان در گفتگو با صبا:

فصل دوم «روزگار جوانی» جدیدترین بازی‌ام است/ تجربه خوبِ همکاری با «محاکات»

رسول نجفیان می گوید، بازی در سریال «روزگار جوانی» به کارگردانی اصغر توسلی را تجربه کرده است.

رسول نجفیان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا اظهار کرد: خوشبختانه برنامه نوروزی «محاکات» که در آن به عنوان کارشناس حضور دارم با استقبال مخاطبان مواجه شد. این کار در ایام نوروز بعد از اخبار سراسری شبکه دو روی آنتن رفت و در ماه رمضان نیز پخش آن ادامه پیدا کرده است.

وی افزود: می‌خواهم درباره این کار توضیحی دهم. به نظرم نسبت به کارگردان تلویزیونی این اثر، کم لطفی شده است. مریم نوابی‌نژاد کارگردان این مجموعه حتی در برنامه پرمخاطب «ماه عسل» نیز نقش تعیین‌کننده داشت و همه مهمانان از طریق او دعوت می‌شد ولیکن متاسفانه کسی او را ندید.

این بازیگر تاکید کرد: در این برنامه موضوعاتی مطرح می‌شود که به نظرم برای جامعه می‌تواند تاثیرگذاری مثبتی داشته باشد، زیرا الگوهایی که مطرح می‌شود بسیار پندآموز هستند برای مثال دختری که توانسته با معلولیت جسمی به قهرمانی برسد. در این برنامه من به عنوان یکی از کارشناسان حضور دارم و با خواندن ابیاتی از شاعران بزرگ نکات پندآموز را بیان می‌کنم.

وی با بیان اینکه به تازگی بازی در فصل جدید سریال «روزگار جوانی» را پشت سر گذاشته است، بیان کرد: چندی پیش در فصل جدید سریال «روزگار جوانی» که سال ها پیش ساخته و با استقبال نیز مواجه شد، بازی کردم. حضورم در این کار تنها به دو قسمت از مجموعه مختص می‌شود. لازم به ذکر است تنها بیوک میرزایی بازیگری است که هم در فصل نخست حضور داشته و هم در سری جدید بازی دارد.

به گفته ویف فیلمبرداری این کار هنوز ادامه دارد.

نجفیان در پایان گفت: مدت هاست در رادیو در حال اجرای برنامه ادبی هستم. این برنامه ساعت ۱۰ صبح الی ۱۴ جمعه‌ها روی آنتن می‌رود و در آن اشعار مولانا، فردوسی و دیگر شاعران بزرگ خوانده می‌شود. استقبالی که از این برنامه به عمل آمده بسیار خیره کننده بود. این امر نشان می‌دهد تا چه اندازه مخاطب ما تشنه فرهنگ اصیل ایرانی است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است