«بوی تاک» جایگزین «خانه آقاجان» شد/ برنامه‌ شب‌های قدر شبکه‌های استانی تلویزیون | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۵

«بوی تاک» جایگزین «خانه آقاجان» شد/ برنامه‌ شب‌های قدر شبکه‌های استانی تلویزیون

شبکه تلویزیونی شما طی شب‌های قدر علاوه بر تغییر کنداکتور، ویژه برنامه‌هایی را در ارتباط زنده با مراکز خراسان رضوی، قم و فارس روی آنتن می‌برد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، با فرا رسیدن شب‌های قدر، سه ویژه برنامه با همکاری مراکز خراسان رضوی، قم و فارس به صورت زنده از شبکه شما پخش می‌شود.

شنبه یازدهم اردیبهشت ماه و از ساعت ۲۲، ویژه برنامه‌ای از مرکز قم روی آنتن این شبکه می‌رود.

این برنامه شامل بخش‌هایی همچون بیان احکام، گفتگو با کارشناسان مذهبی پیرامون اهمیت و جایگاه شب‌ قدر، قرائت دعای جوشن کبیر و … از حرم حضرت شاه چراغ (ع) است.

دوشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه، صدا و سیمای خراسان رضوی ویژه برنامه‌ای را به مناسبت بیست و یکم ماه رمضان، شب قدر و سالروز شهادت امیرالمومنین علی (ع) روی آنتن شبکه شما می‌برد.

این برنامه از ساعت ۲۱:۱۵ آغاز شده و تا ساعت ۲۳ ادامه خواهد داشت.

هم‌زمان با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان یعنی چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه نیز برنامه‌ای از صدا و سیمای مرکز قم از شبکه شما پخش می‌شود. زمان پخش این برنامه از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد خواهد بود.

علاوه بر این‌ها و به مناسبت سالروز ضربت خوردن حضرت علی (ع) و شهادت ایشان، سریال هفت قسمتی «بوی تاک» از تولیدات سال ۱۳۹۴ صدا و سیمای مرکز همدان برای پخش از شبکه شما در نظر گرفته شده است.

این سریال با نویسندگی و کارگردانی سعید شعبانی‌پور و تهیه‌کنندگی محسن روحی، جایگزین سریال «خانه آقاجان» می‌شود که طی ماه رمضان پخش می‌شود.

«بوی تاک» داستان مرد میانسالی به نام اصغر است که یک باغ انگور خریده و در این معامله مغبون شده است. او که در شرایط بحرانی قرار گرفته است، از برادر و خواهر بزرگ‌ترش تقاضای کمک می‌کند. این ۲ از اصغر دل چرکین هستند و به در خواست او توجهی نمی‌کنند اما این شروع ماجراست.

محمود جعفری، امیر غفارمنش، شیوا خسرومهر، علی‌اصغر هندی، سجاد دیرمینا، هلیا راجی، سعید باغبانی، ملیحه جاویدعهد، حسین حمزه‌ای، مرجان علوی، باران عرفانی، محسن تیما، محمود حکمتی اطهر، الهام محمودی و معین باب‌الوائجی از جمله بازیگران «بوی تاک» هستند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است