هنوز دغدغه‌ام ساخت سینمایی «پالایشگاه» است/ در تدارک ساخت سریال در پلتفرم | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۶
مهرداد خوشبخت در گفتگو با صبا:

هنوز دغدغه‌ام ساخت سینمایی «پالایشگاه» است/ در تدارک ساخت سریال در پلتفرم

مهرداد خوشبخت در تلاش برای ساخت یک سریال در پلتفرم هاست ولی همچنان دغدغه اصلی اش ساخت فیلمنامه «پالایشگاه» است که مدتیست به دنبال سرمایه گذار برای آن می گردد.

مهرداد خوشبخت کارگردان سینما و تلویزیون درباره کارهای جدیدش در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا اظهار کرد: در حال پیگیری هستم تا بتوانم سریالی را برایپلتفرم ها جلوی دوربین برم. درباره این سریال فعلاً نمی‌توانم اطلاعات بیشتری دهم چون ابتدا باید با سرمایه‌گذار به توافق رسید، ولیکن این کار یک اثر جدی است که نویسندگی آن را من انجام نداده‌ام.

وی افزود: جدا از این سریال هنوز هم به دنبال ساخت فیلم سینمایی «پالایشگاه» هستم. نسبت به موضوع این فیلم سینمایی دغدغه خاطر دارم چون قرار است همانند «آبادان یازده ۶۰» به مقاومت مردم آبادان در ابتدای جنگ توجه شود، البته هزینه‌های این فیلم سینمایی زیاد است بنابراین در ابتدا باید سرمایه آن تامین شود سپس اقدام به ساخت کنیم.

کارگردان سریال «آچمز» درباره شرایط اکران سینماها در آینده گفت: برای چند سال پیش‌رو، آینده خوبی را برای اکران نمی‌بینم، چون اگر هم بیماری کرونا ریشه کن شود اما این ترس هنوز در مردم باقی خواهد ماند و کمتر به سالن‌های سینما مراجعه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بازبودن سینما هیچ تاثیری در گسترش بیماری کرونا ندارد، تصریح کرد: مدیران ارشاد باید محکم پای این امر بایستند که باز بودن سینما در اشاعه بیماری کرونا تاثیری ندارد، زیرا وقتی این مکان را با بسیاری از اماکن دیگر در جامعه مقایسه می‌کنیم متوجه می‌شویم به واسطه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن‌های نمایش، سینماها جزو امن‌ترین اماکن هستند.

این کارگردان در بخش دیگر صحبت هایش درباره وضعیت شغلی تئاتری ها اظهار کرد: سوالی از مسئولان دارم؛ چه فرقی میان اهالی تئاتر و دیگر مشاغل است؟ آیا تئاتری‌ها برای گذران زندگی احتیاج به کار کردن ندارند؟ نکته عجیب‌تر اینکه وقتی دولت سینما‌ها و تئاتر‌ها را تعطیل می‌کند، جدا از اینکه به اهالی هنر کمکی نمی‌کند به نوعی با افزایش برخی مسائل همانند مالیات راه را برای گذران زندگی هنرمندان مشکل‌تر نیز کرده است.

این فیلمساز در انتها بیان کرد: با وجود تمام سختی‌ها و محدودیت‌ها هنوز فیلم‌هایی در حال ساخت هستند، البته سرمایه‌گذاران این آثار به امید اکران آنلاین و یا حضور فیلم در جشنواره‌های خارجی اقدام به سرمایه‌گذاری در این حوزه کرد‌ه‌اند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است