احمد پوری چهارمین رمانش را می نویسد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۶

احمد پوری چهارمین رمانش را می نویسد

احمد پوری مترجم شناخته‌شده شعر جهان در حال نوشتن چهارمین رمان خود است.

احمد پوری مترجم شناخته شده آثار شاعران جهان در گفتگو با خبرنگار ادبیات خبرگزاری صبا درباره آثار تازه اش گفت: اثری در دست ترجمه ندارم اما نوشتن رمان تازه ام را شروع کرده ام که هنوز در فصل های اول آن هستم.

این نویسنده و مترجم، رمان تازه خود را دارای رویکردی اجتماعی ذکر کرد و ارایه توضیحات بیشتر درباره آن را به زمان انتشار کتاب موکول کرد.

«دو قدم این‌ور خط» اولین رمان تالیفی احمد پوری است که نشر «چشمه» در سال ۱۳۸۷ منتشر کرد و با استقبال مخاطبان همراه شد به طوری که برخی منتقدان این رمان را فصلی تازه در ادبیات داستانی ایران دانسته‌اند. در این رمان، راوی سفری ذهنی را به لندن، سپس تبریز، باکو و لنینگراد آغاز می کند.

«پشت درخت توت» و «فقط ده ساعت» عناوین دو رمان دیگر این مترجم آثار شاعران جهان است که از سوی نشر «نیماژ» و «چشمه» منتشر شده است. رمان «پشت درخت توت» روایتی است از زندگی نویسنده‌ای که رمان نیمه تمامی دارد و سی سال پس از خلق این رمان نیمه‌تمام، شخصیت‌های این رمان از دل کتاب خارج شده و سعی دارند به او کمک کنند تا این داستان را به پایان برساند. رمان «فقط ده ساعت» نیز با محوریت موضوع مرگ، درباره جوانی مبتلا به سرطان است.

انتهای پیام/

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است