روایت‌هایی درباره علامه محمد قزوینی در «فرزانگان فرهنگ» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۹

روایت‌هایی درباره علامه محمد قزوینی در «فرزانگان فرهنگ»

برنامه «فرزانگان فرهنگ»21 اردیبهشت ماه به روایت مهدی نوریان از علامه محمد قزوینی در رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار رادیویی خبرگزاری صبا، در برنامه «فرزانگان فرهنگ» امروز سه‌شنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ روایت مهدی نوریان استاد ادبیات فارسی دانشگاه اصفهان و یکی از شاگردان علامه جلال الدین همایی از علامه محمد قزوینی و نقش موثر در تحقیقات ادبی از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

مهدی نوریان استاد زبان و ادبیات فارسی امروز در این برنامه به جنبه‌های دیگری از زندگی و آثار علامه محمد قزوینی اشاره دارد.

مهدی نوریان که خود درباره علامه محمد قزوینی صاحب چند مقاله ارزنده است از چند و چون پژوهش‌های خود درباره علامه محمد قزوینی سخن خواهد گفت و در بازشناسی زندگی و آثار علامه قزوینی پیشنهادات ارزنده را ارایه خواهند کرد.

سید مهدی نوریان که سابقه همکاری با بسیاری از چهره‌های نامداری چون پرویز ناتل خانلری، مجتبی مینوی و… را دارد گزارشی از کوشش‌های علمی استاد علامه محمد قزوینی را در این برنامه با شنوندگان برنامه قدیمی «فرزانگان فرهنگ» در میان خواهد گذاشت.

گوینده برنامه «فرزانگان فرهنگ» بهروز رضوی است و تهیه و تالیف این برنامه را محمد حسینی باغسنگانی برعهده دارد. علاقمندان می‌توانند برنامه «با فرزانگان فرهنگ» را سه‌شنبه‌ها از ساعت ۱۶ در رادیو فرهنگ بشنوند. همچنین این برنامه در سامانه و آرشیو زمانی رادیو در سراسر جهان قابل شنیدن و دریافت است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است