«هوش برتر» از امروز با ساختار جدید می‌آید/ چهار هزار نفر داوطلب برای شرکت در مسابقه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۰

«هوش برتر» از امروز با ساختار جدید می‌آید/ چهار هزار نفر داوطلب برای شرکت در مسابقه

«هوش برتر» با ساختاری جدید و با رقابت ٢٥٦ نفر به آنتن شبکه نسیم بر می‌گردد.

به گزارش صبا، سری جدید مسابقه «هوش برتر» با دکور و ساختاری دیگر، با اجرای آریا طاهری از شنبه ۲۵ اردیبهشت به آنتن شبکه نسیم می‌آید.

پیمان پورمقیمی تهیه کننده «هوش برتر» با بیان اینکه در سری جدید این مسابقه چهار هزار نفر از تمام شهرهای ایران شرکت کردند اظهار کرد: در این مسابقه از بین سنین ۱۱ تا ۴۷ سال داوطلب شرکت در این برنامه شدند که در نهایت از طریق ۲ آزمون الکترونیکی، ۲۵۶ نفر توانستد به «هوش برتر» راه پیدا کنند.

پورمقیمی افزود: پخش سری دوم این مسابقه با ساختاری کاملا متفاوت و اضافه شدن آیتم‌های جدید ریاضی، حافظه، کلامی، دیداری، فضایی و مجموعا ٨٠ بازی است که مخاطب هر شب با بازی‌های جدید روبرو خواهد شد.

وی عنوان کرد: مسابقه «هوش برتر» جزو مسابقه‌هایی است که در طراحی و اجرا صاحب سبک است که این مهم بر پایه هوش و استعداد جوان‌های کشورمان بنا شده که با قوانین و مقتضیات مربوط به هوش پیش می‌رود، لذا این مسابقه با تکیه بر این ساختار علمی و تمرکز بر هوش چندگانه انسانی برای اولین بار در قالب یک برنامه تلویزیونی به آنتن آمده است.

تهیه کننده «هوش برتر» در پایان درباره اجرا این برنامه با اشاره به شرایط جدید و تغییر مجری بیان کرد: «هوش برتر» همواره مورد اقبال مخاطب در ارزیابی‌های رسانه‌ای بوده است، پس از اینکه بعد از  ۱۰ سری در فصل اول با اجرای افشین زی نوری پخش شد، در این فصل با حضور آریا طاهری در ایام نوروز ۱۴۰۰ توانست ادامه دهد و جز برنامه های برتر سیما و شبکه نسیم در آن ایام باشد.

علاقه‌مندان به این برنامه می‌توانند فصل جدید «هوش برتر» را از امشب شنبه ٢۵ اردیبهشت هر روز ساعت ١٩ از شبکه نسیم دنبال کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است