موسیقی «بانک‌زده‌ها» براساس آهنگی از «بی تی اس» ساخته می‌شود/ سری دوم بدون علی انصاریان | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۴۵
جواد اردکانی در گفتگو با صبا:

موسیقی «بانک‌زده‌ها» براساس آهنگی از «بی تی اس» ساخته می‌شود/ سری دوم بدون علی انصاریان

جواد اردکانی از ساخت سری دوم «بانک‌زده‌ها» با درنظر گرفتن درگذشت علی انصاریان در متن فیلمنامه خبر داد.

جواد اردکانی کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا اظهار کرد: فیلم سینمایی «بانک زده‌ها» در مراحل فنی به سر می‌برد. این کار هم اکنون در مرحله ساخت موسیقی قرار دارد و موسیقی آن برگرفته از آهنگ‌های گروه «بی تی اس» (بند موسیقی اهل کشور کره) است. دلیل این انتخاب نیز به قصه این فیلم برمی‌گردد.

وی درباره اکران «بانک‌‌زده‌ها» خاطرنشان کرد: به محض اینکه شرایط اکران سینما مهیا باشد، «بانک‌زده‌ها» روی پرده خواهد رفت اما اگر چنین امری رقم نخورد، شاید اولین نمایش آن در جشنواره ملی فیلم فجر رخ دهد. باید اضافه کنم که فیلم سینمایی «بانک‌زده‌ها» قسمت ۲ هم دارد، البته به علت درگذشت علی انصاریان برای جایگزینی او مشکل خواهیم داشت اما سعی می‌کنیم این مساله را به نوعی در فیلمنامه مدنظر قرار دهیم.

اردکانی در پایان با بیان اینکه دوست دارد عرصه نمایش خانگی را تجربه کند، عنوان کرد: شبکه نمایش خانگی فرصت خوبی برای سینما ایجاد کرده است چون در شرایط کرونایی تا حدی کم کاری عوامل سینما را جبران می‌کند اما به شخصه فرصت حضور در این حوزه را ندارم چون علاوه بر ساخت قسمت دوم «بانک‌زده‌ها»، ۲ سریال تلویزیونی به من پیشنهاد شده که یکی از آن‌ها را باید حتما جلوی دوربین برم.

انتهای پیام/

3 دیدگاه