آمازون کمپانی «MGM» را خرید/ ۸ میلیارد دلار برای استودیوی فیلم‌های جیمز باند

به گزارش خبرگزاری صبا  به نقل از ورایتی، سری فیلم های «جیمز باند» یک خانه جدید پیدا کرد؛ استودیوهای آمازون و کمپانی MGM خبر توافق ادغام قطعی استودیوهایشان را اعلام کردند. در طی این قرارداد، استودیوهای آمازون کمپانی MGM را به قیمت 8.45 میلیارد دلار خریداری کرده است.

این استودیوهای فیلمسازی به صورت مشترک اعلام کردند، کمپانی MGM که قدمتی نزدیک به یک قرن دارد و مکمل استودیوی آمازون است در درجه اول تمرکز خود را بر تولید برنامه های تلویزیونی قرار می دهد، در توضیح این شرکت ها آمده است: کمپانی آمازون به حفظ میراث MGM و مجموعه فیلم های این استودیو کمک خواهد کرد و دسترسی بیشتر به این آثار را در اختیار مشترکان قرار خواهد داد.

کمپانی MGM بیش از 4 هزار فیلم و 17 هزار سریال در مجموعه خود دارد، بدین ترتیب سرویس استریم آمازون با این حجم از فیلم ها و سریال ها، بسیار پربار می شود.

آمازون در این قرارداد همچنین به ویژگی های مجموعه های سینمایی مشهور MGM مانند «راکی»، «پلنگ صورتی» و «جیمزباند» ها توجه ویژه ای خواهد داشت.

مایک هاپکینز معاون ارشد استودیوهای آمازون این معامله را بسیار هیجان انگیز خواند و آن را فرصتی برای داستان گویی های بیشتر عنوان کرد.

هاپکینز همچنین خاطر نشان کرد که فیلم ها و سریالهای تولید شده از سوی MGM تاکنون بیش از 180 اسکار و 100 جایزه امی دریافت کرده اند.

انتهای پیام/