فصل چهارم «شما و آی فیلم» با فرم و محتوای جدید آمد/ کاری به انتخابات نداریم | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۰۲
مصطفی هیودی با صبا مطرح کرد:

فصل چهارم «شما و آی فیلم» با فرم و محتوای جدید آمد/ کاری به انتخابات نداریم

تهیه کننده و کارگردان «شما و آی فیلم» از ساخت فصل چهارم این برنامه خبر داد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، «شما و آی‌ فیلم» برنامه ‌ای مخاطب محور است و در این برنامه علاوه بر پرداختن به موضوعات روز جامعه، نظرات مخاطبان مورد بررسی قرار می گیرد و اطلاعاتی راجع به برنامه ‌های در حال پخش از شبکه آی ‌فیلم ارائه می ‌شود. شما و آی فیلم را مصطفی هیودی تهیه و کارگردانی می‌ کند و مجید افشاری کار اجرایش را بر عهده دارد.

مصطفی هیودی تهیه کننده و کارگردان «شما و آی فیلم» از ساخت فصل چهارم این برنامه خبر داد و گفت: فصل چهارم برنامه را در دست تهیه و پخش داریم. از آنجا که بازخوردهای خیلی خوبی از مخاطبان بابت سری‌های قبلی برنامه گرفته بودیم سفارش ساخت سری جدید را گرفتیم و تا به امروز چند قسمت از فصل چهارم «شما و آی فیلم» پخش شده است.

این تهیه‌کننده درباره تغییرات اعمال شده در فصل جدید این برنامه گفت: علاوه بر تغییرات فرم و دکور، گرافیک و استایل برنامه هم عوض شده و همچنین آیتم‌های کاریکاتور و گفتگو با هنرمندان نیز در این فصل به برنامه اضافه شده است.

او با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای ارتباط و تعامل با مخاطبان، عنوان کرد که خیلی از مباحث مطرح شده در برنامه هم از همین فضای مجازی گرفته می‌شود.

هیودی با اشاره به اینکه بخشی از استقبال مخاطبان از «شما و آی فیلم» به دلیل مجری این برنامه است، گفت: مجید افشاری به عنوان یک مجری مرتبط تاثیرگذار است و در صورت ساخت فصل جدید «شما و آی فیلم»، افشاری همچنان به عنوان مجری حضور خواهد داشت.

او درباره اینکه دست مجری برنامه چقدر در اجرا برای بداهه گویی باز است، افزود: تیم نویسندگان متن را می نویسند و در پخش نکاتی را به آن اضافه می‌کنیم که البته شامل نظرات مجری برنامه هم می شود. اما در هنگام ضبط برنامه معمولا همان چیزی که در متن آمده است، اجرا می شود.

تهیه‌کننده «شما و آی فیلم» در پاسخ به این پرسش که با توجه به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری، آیا برنامه شما و آی فیلم به این موضوع می پردازد و آیتم هایی مرتبط با آن دارد یا خیر، بیان کرد: شما و آی فیلم رویکرد سیاسی ندارد و همچنین مدیران شبکه هم از ما نخواسته اند که به این موضوع بپردازیم. در نتیجه، برنامه ‌ای درباره انتخابات نخواهیم داشت و به این حوزه ورود نخواهیم کرد.

هیودی در پاسخ به این پرسش که چه کانال‌ها و راه‌های ارتباطی با مخاطبان به ویژه در فضای مجازی برنامه وجود دارد گفت: همیشه از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی استفاده شده است. اصولاً خیلی از مباحث مطرح شده در برنامه هم از همین فضای مجازی گرفته می شود. بسیاری از ویدیوهای پخش شده و اخبار گفته شده در برنامه هم از فضای مجازی می آید. مخاطبان هم می توانند چه از طریق سایت و چه صفحات برنامه در شبکه های اجتماعی، نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارند و قطعا اعمال هم خواهد شد. همچنین سامانه پیامکی برنامه هم فعال است. قسمت هایی از برنامه شما و آی فیلم نیز در سایت شبکه و پلت‌فرم اجتماعی قرار داده می شود.

او افزود: همچنین قطعاً نظرات مخاطبان برای ما خیلی اهمیت دارد و از پیشنهادات و انتقادات استقبال می کنیم. از نظرات و طرح های سازنده و قابل اجرا هم بهره می بریم و در بخش های مختلف برنامه اعمال می ‌شود.

این تهیه‌کننده درباره چگونگی انتخاب موضوع قابل طرح در هر قسمت از برنامه عنوان کرد: تقویم روز را می‌بینیم و به برخی از مناسبت‌های قابل طرح و متناسب در برنامه می‌پردازیم. از سوی دیگر، موضوعات روز جامعه را که در افکار عمومی و فضای مجازی مطرح و به اصطلاح داغ است بررسی و برای طرح در برنامه انتخاب می‌کنیم.

هیودی درباره ادامه تولید این برنامه برای سری‌های بعدی و دغدغه‌های احتمالی گروه «شما و آی فیلم» بیان کرد: فعلا که شبکه آی فیلم از شما و آی فیلم استقبال کرده و برنامه مخاطبان خاص خودش را دارد. ما هم از پیشنهاد ساخت سری های بعدی در آینده استقبال می کنیم.

او در پایان توضیح داد: موضوعات برنامه که مسائل روز جامعه است ولی دوست داریم برنامه رئال تر باشد. همچنین دکور ثابتی داشته باشیم و حتی مهمان هایی را برای گفت و گو به استودیو دعوت کنیم.

برنامه «شما و آی فیلم» سه شنبه ها ساعت ۲۳:۳۰ با  اجرای مجید افشاری روی آنتن شبکه آی‌ فیلم فارسی می‌ رود و بازپخش آن چهارشنبه ساعت ۰۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است