رادیو صبا به مناسبت ۱۵ خرداد ۷ ویژه برنامه را روی آنتن می‌برد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۵

رادیو صبا به مناسبت ۱۵ خرداد ۷ ویژه برنامه را روی آنتن می‌برد

رادیو صبا با برنامه‌های «مهرگان»، «مسابقه کیمیا»، «نواهنگ»، «راه نیک نامی»، «درجستجوی آفتاب»، «قصه‎های صبا» و «رادیو شصت» و به گرامی‎داشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد می‎پردازد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، در سی و دومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) شبکه رادیویی صبا در برنامه‌هایی با عنوان‌های «مهرگان»، «مسابقه کیمیا»، «نواهنگ»، «راه نیک نامی» و به گرامی‌داشت این روز و سالگرد قیام ۱۵ خرداد می‌پردازد.

ویژه برنامه «مهرگان» با طرح موضوع انسان‌های تاثیرگذار و پخش دیالوگ‌هایی از سریال معمای شاه و پرداختن به اتفاقات تاریخی ۱۵ خرداد به گرامی‌داشت این روزها می‌پردازد.

این برنامه به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر ۱۳ و ۱۴ خرداد در شب ارتحال امام خمینی (ره) و سالروز قیام ۱۵ خرداد ساعت ۲۱ به مدت یک ساعت راهی آنتن صبا می‌شود.

«کیمیا» مسابقه مناسبتی رادیو صبا که در این روزها با طرح سوالاتی با موضوع زندگی امام خمینی (ره) و وقایع تارخی قیام ۱۵ پخش می‌شود.

این مسابقه به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر و اجرای سجاد شهرابی دراین روزها ساعت ۲۲ راهی آنتن صبا می‌شود.

«نواهنگ» عنوان ویژه برنامه‌ای است که به صورت زنده و با پخش ترانه‌ها و تصنیف‌های به مناسبت سالروز ارتحال امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد به گرمی‌داشت این روزها می‌پردازد.

«نواهنگ» در روزهای جمعه و شنبه ۱۴ و ۱۵ خرداد ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه کنندگی رضا عزتی از رادیو صبا پخش می‌شود.

«راه نیک نامی» برنامه گفتگو محور رادیو صبا که به گفتگو با کارآفرین‌ها و خیران جهادی می‌پردازد، به تهیه کنندگی مریم قاسمی و اجراعی رضا شجاعی در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ساعت ۱۴:۳۰ راهی آنتن صبا می‌شود.

مستند گزارشی «در جستجوی آفتاب» روز جمعه ساعت ۱۷ با موضوع زندگینامه امام خمینی و آشنایی با ابعاد شخصیتی ایشان پخش می‌شود.

«قصه‌های ظهر صبا» با روایت داستان‌هایی از امام خمینی به تهیه کنندگی ملیحه مرادی و گویندگی امیرحسین مدرس روز جمعه ساعت ۱۳:۳۰ راهی آنتن می‌شود.

«رادیو شصت» شنبه ۱۵ خرداد با پخش ترانه‌ها و تصنیف‌های تاریخی به مناسبت سالروز قیام ۱۵ خرداد به گرمیداشت این روز می‌پردازد.

این برنامه روز شنبه ساعت ۱۵:۳۰ به تهیه کنندگی نسیم صباغان به مدت نیم ساعت از رادیو صبا پخش می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است