گفتگوی خودمانی محمد صالح‌علا با عادل بزدوده | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۶

گفتگوی خودمانی محمد صالح‌علا با عادل بزدوده

عادل بزدوده مهمان جدیدترین قسمت برنامه «آب و تاب» با اجرای محمد صالح علا در رادیو تهران شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، برنامه این هفته «آب و تاب» از رادیو تهران گپ و گفت محمد صالح‌علا با عادل بزدوده را روی آنتن می‌برد.

برنامه «آب و تاب» به گفتگوی صمیمانه محمد صالح علا با نخبگان و هنرمندان حوزه فرهنگ و هنر اختصاص دارد؛ گفتگو درباره کودکی و خاطراتشان، تحصیلات، ازدواج و فرزندانشان، معرفی کارها و آثار مطرح، دلایل موفقیت نخبگان و دانسته‌های آن‌ها در حوزه‌های تخصصی‌شان و…   

معرفی اشخاص و حوزه‌های هنری و فرهنگی و آشنایی مخاطب با حرفه‌های مختلف به صورت تخصصی، هدف اصلی برنامه «آب و تاب» از رادیو تهران است.

مخاطبان برنامه «آب و تاب» جمعه چهارم تیرماه گپ و گفت محمد صالح علا با عادل بزدوده پدر عروسکی ایران را از ساعت ۲۱ می‌شنوند.

عادل بزدوده متولد ۱۳۳۵ در تهران نویسنده، کارگردان نمایش عروسکی و عروسک ساز است. همچنین این هنرمند عرصه تئاتر فارغ التحصیل رشته نمایش عروسکی از دانشگاه هنر و مدرس تئاتر و تئاتر عروسکی است.

از جمله عروسک‌های مشهور بزدوده می‌توان به «شهر موش‌ها»، «زی زی گولو»، «گلنار»، «پسر خاله»، «خانه مادربزرگه» و «الو الو من جوجوام» اشاره کرد. او نمایش‌‌های عروسکی بسیاری همچون «حسنی یه پهلوونه»، «کوزه عسل نیست»، «آهای دوستاتو بشناس»، «حادثه‌ای در شهر عروسک‌ها» و… را طراحی و کارگردانی کرده است.

برنامه «آب و تاب» جمعه‌ها از ساعت ۲۱ روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای. ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز با اجرای محمد صالح علا و تهیه‌کنندگی پروانه طهماسبی روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است