«برای زندگی» با محوریت خانواده تولید می‌شود/ پخش از شبکه یک | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۴
عبدالرضا فیروزان به صبا خبر داد:

«برای زندگی» با محوریت خانواده تولید می‌شود/ پخش از شبکه یک

کارگردان و تهیه‌کننده «قلم و بیان» از ساخت مجموعه ای با عنوان «برای زندگی» برای شبکه یک خبر داد.

عبدالرضا فیروزان کارگردان و تهیه‌کننده تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: هم اکنون مجموعه‌ای ۱۵۰ قسمتی با عنوان «قلم و بیان» را روی آنتن شبکه آموزش دارم که علاوه بر کارگردانی، تهیه‌کنندگی این پروژه نیز بر عهده من است.

به گفته وی، این برنامه ترکیبی با محوریت فعالیت‌های جاری در نهضت سوادآموزی جلوی دوربین رفته است.

او افزود: تا امروز نزدیک به ۵۰ قسمت این کار پخش شده و بخش‌های دیگر نیز تا شهریور ماه روی آنتن خواهند رفت. این کار به سفارش شبکه آموزش و نهضت سوادآموزی تولید شده است و در این مجموعه ترکیبی، اجرای هر قسمت را یکی از افرادی که به عنوان معلم نهضت سوادآموزی در «قلم و بیان» حضور دارد برعهده خواهند داشت.

این کارگردان درباره دیگر کارهایش بیان کرد: پیش از «قلم و بیان»، مجموعه‌ای نمایشی با عنوان «فرصتی برای همه» کارگردانی و تهیه کرده بودم که این برنامه نیز برای شبکه آموزش جلوی دوربین رفته بود. این برنامه نمایشی، اثری اپیزودیک بود که فرهاد بشارتی به عنوان بازیگر ثابت در تمامی قسمت‌های آن حضور داشت.

فیروزان در پایان درباره تولید یک پروژه جدید عنوان کرد: قرار است مجموعه‌ای نمایشی با عنوان «برای زندگی» را برای پخش از شبکه یک مقابل دوربین ببرم. موضوعی که در این مجموعه به آن پرداخته می‌شود «خانواده» است و سناریوی این مجموعه در ۲۶ قسمتی تصویب شده است و به زودی پیش تولید آن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است