کتاب کوئنتین تارانتینو در آمازون پرفروش‌ترین شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۷

کتاب کوئنتین تارانتینو در آمازون پرفروش‌ترین شد

رمان «روزی روزگاری در هالیوود» نوشته تارانتینو در اولین روز انتشارش جایگاه پرفروش ترین کتاب وبسایت آمازون را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ددلاین، در حالی که این روزها سینماها تازه شروع به بازگشایی کرده اند، کوئنتین تارانتینو کارگردان و فیلمنامه نویس برنده دو جایزه اسکار به جای سینما در دنیای کتاب درخشید.

رمان «روزی روزگاری در هالیوود» نوشته کوئنتین تارانتینو روز گذشته ۲۹ ژوئن درست در روز انتشارش، رتبه اول پرفروش ترین های کتاب «آمازون» را از آن خود کرد.

کتاب ۴۰۰ صفحه ای «روزی روزگاری در هالیوود» جلد کاغذی دارد و داستانش مربوط به همان فیلم سال ۲۰۱۹ این کارگردان است، فیلمی که با ۳۷۵ میلیون دلار فروش دومین اثر پرفروش زندگی تارانتینو لقب گرفت و توانست ۱۰ نامزدی جایزه اسکار را نیز بدست آورد.

در رمان تارانتینو، جزییات بیشتری از زندگی کلیف بوث بدلکار (برد پیت در نسخه سینمایی این اثر نقش این کاراکتر را بازی کرده است.) ارائه شده و به این مساله که آیا بوث همسرش را کشته پرداخته شده است.

فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» همینطور توانسته با ۴۱ میلیون دلار فروش در اکران افتتاحیه، موفق ترین فیلم این کارگردان در افتتاحیه لقب بگیرد.

در روز گذشته، دومین کتاب پرفروش آمازون نیز کتاب «مارکسیسم آمریکایی» نوشته مارک لوین مجری و ستاره  شبکه فاکس‌نیوز بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است