بازی در «کلبه‌ای در مه» پیش از تغییر کارگردان پیشنهاد شد/ «آنها» برای من هم ترسناک بود! | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۰۰
حسام محمودی در گفتگو با صبا:

بازی در «کلبه‌ای در مه» پیش از تغییر کارگردان پیشنهاد شد/ «آنها» برای من هم ترسناک بود!

حسام محمودی از حضور در سریال «کلبه‌ای در مه» و ویژگی‌های سریال ژانر وحشت «آنها» که هر دو در حال پخش هستند، توضیح داد.

حسام محمودی بازیگر سینما و تلوبزیون که این روزها با بازی در سریال «کلبه‌ای در مه» به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه‌کنندگی سعید پروینی در تلویزیون حضور دارد، در گفتگو با خبرنگار صبا درباره این سریال گفت: زمانی که برای اولین بار قرار به ساخت این سریال گرفته شد و مرجان اشرفی‌زاده کارگردانی کار را برعهده داشت برای بازی در این مجموعه با من صحبت شد و حتی قرارداد هم امضا کردیم اما متاسفانه به دلیل اتفاقی مجبور به ترک پروژه شدم و کار دیگری را شروع کردم. در ادامه با بهروز شعیبی برای بازی در سریال به توافق رسیدند اما با تغییر عوامل و بازیگران پروژه دوباره با من تماس گرفتند و این دفعه حضور من در «کلبه‌ای در مه» قطعی  شد.

بازیگر «سریال کلبه‌ای در مه» ادامه داد: علتی که باعث شد در فیلمبرداری دوباره این سریال در این کار حضور داشته باشم علاوه بر نقش اصلی، کلیدی و حساسی که جذابیت‌های خاص خود را برایم داشت، احساس دینی بود که به سعید پروینی تهیه‌کننده سریال داشتم به این دلیل که یک بار خلف وعده کرده بودم و با وجود قرارداد از پروژه جدا شده بودم.

بازیگر سریال «باخانمان» در پاسخ به این پرسش که با توجه به بازی در پروژه‌هایی با ژانرهای متفاوت؛ از کمدی تا جدی و وحشت، خود علاقه به انتخاب چه کاراکتری در چه ژانری را دارد، توضیح داد: از همان روزهای اول که بازیگری را شروع کردم متر و معیارم برای انتخاب یک فیلم یا سریال ویژگی‌های نقش بود. همیشه حواسم به این موضوع بود که نقش‌هایی که بازی می‌کنم تکراری و یکنواخت نباشند و بتوانم فضاها و شخصیت‌های متفاوتی را تجربه کنم و خوشحالم که تلاشم برای انتخاب‌های متفاوت از طرف دیگران نیز دیده شده است.

او افزود: نمی‌توانم بگویم دلم می‌خواهد فقط در یک ژانر فیلم بازی کنم یا علاقه‌ خاصی به بازی در ژانر خاصی دارم چراکه نمی‌توان با اتکا به ژانر یک اثر حضور در آن را پذیرفت. برای من این مسیر به شکلی پیش می‌رود که ابتدا به فیلمنامه، کارگردان و عواملی که قرار است با آن‌ها همکاری کنم توجه می‌کنم.

این بازیگر درباره حضور در سریال ژانر وحشت «آنها» که در پلتفرم فیلم نت درحال پخش است، بیان کرد: اپیزودی که در این سریال بازی کردم ماجرایی را روایت می‌کرد که ممکن است همه ما در زندگی این ماجراها را از زبان پدربزرگ‌ها یا مادربزرگ‌هایمان شنیده باشیم و به نظرم داستان این اپیزود به نحوی با شکل زندگی ایرانی پیوند خورده بود و متن درستی که فیلمنامه این قسمت داشت باعث شد اپیزود خوبی از آب دربیاید.

حسام محمودی در پایان عنوان کرد: برای من در ابتدا حضور در سریالی با ژانر وحشت کمی ترسناک بود چراکه فکر می‌کردم ممکن است مانند نمونه‌های دیگری از فیلم و سریال‌هایی که در این ژانر ساخته شده و نه تنها مخاطب وحشتی احساس نکرده بلکه با لحظات آن به خنده افتاده است، من هم دلیلی برای خنده مخاطب شوم اما خداراشکر درباره «آنها» این اتفاق رخ نداد.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است