جدول‌های نهایی جشنواره تئاتر دانشگاهی منتشر شد/ اعلام برنامه روز اول اجرای ۲ بخش | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۵

جدول‌های نهایی جشنواره تئاتر دانشگاهی منتشر شد/ اعلام برنامه روز اول اجرای ۲ بخش

جدول‌های نهایی و زمان‌بندی اجرای آثار در 2 بخش صحنه‌ای و تجربه‌های اجرای بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران منتشر و اعلام شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، اجراهای بخش صحنه‌ای و تجربه‌های اجرا در بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی از امروز جمعه ۱۱ تیر آغاز می‌شود.

این اجراها که تا شنبه ۱۹ تیر ادامه خواهد داشت، در تالار مولوی (سالن اصلی‌ و سالن‌ کوچک)، تماشاخانه‌ ایرانشهر (سالن‌ استاد‌ سمندریان)، خانه‌ هنرمندان‌ ایران (سالن‌ استاد‌ انتظامی)، عمارت نوفل‌لوشاتو و عمارت روبرو و همچنین محوطه‌های عمومی میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی است.

برنامه روز اول اجرای ۲ بخش جشنواره تئاتر دانشگاهی اعلام شد

در اولین روز از اجرای بخش صحنه‌ای بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی امروز (جمعه ۱۱ تیر) نمایش‌های «ریچارد سوم» به کارگردانی مهدی بختیاری در سالن اصلی تالار مولوی در سانس‌های ۱۶:۰۰ و ۱۹:۰۰، «شب شک» به کارگردانی امیرحسین بریمانی در سالن کوچک تالار مولوی از ساعت ۱۷:۳۰ و «پایین سمت» به کارگردانی هادی محرابی در سانس‌های ۱۶:۰۰ و ۱۷:۳۰ در عمارت نوفل لوشاتو اجرا می‌شوند.

در این روز از جشنواره همچنین نمایش «همانند» به کارگردانی فرزانه جعفرنیا از ساعت ۲۱:۰۰ در پلتفرم عمارت روبرو در بخش تجربه‌های اجرا میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی است.

بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی به دبیری سید مجتبی جدی و به همت اداره کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در بخش‌های صحنه، مناطق، تجربه‌های اجرا، پژوهش (جایزه فرهاد ناظرزاده کرمانی)، نمایشنامه‌نویسی (جایزه اکبر رادی)، ترجمه (جایزه محمدرضا خاکی)، بین‌الملل، استادان، جشنواره جشنواره‌ها، رادیو تئاتر، ماکت صحنه، عکس، پوستر، کارگاه‌ها و درس گفتارها ۱۱ تا ۱۹ تیر ماه در حال برگزاری است.

علاقمندان به تماشای آثار این رویداد جهت رزرو و تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است