تلویزیون به «سرکوب» تیزر کافی نداد/ حال فیلم‌های اجتماعی خوب نیست | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۷
حبیب اسماعیلی در گفتگو یا صبا:

تلویزیون به «سرکوب» تیزر کافی نداد/ حال فیلم‌های اجتماعی خوب نیست

تهیه کننده «سرکوب» از آخرین وضعیت اکران این فیلم سینمایی و بازخوردهای آن گفت.

حبیب اسماعیلی پخش کننده و تهیه کننده «سرکوب» درباره وضعیت اکران این فیلم سینمایی به کارگردانی رضا گوران که از دوم مرداد ماه در سینماهای کشور روی پرده رفته است در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا عنوان کرد: خداراشکر «سرکوب» نسبت به شرایط اکرانش وضعیت خوبی دارد ولی ما نسبت به فیلم های دیگر تیزرهای کمتری در تلویزیون داشتیم آنهم در شرایطی که رسانه ملی می تواند در تبلیغ یک فیلم سینمایی بسیار موثر واقع شود.

وی ادامه داد: در کل وضعیت اکران فیلم های اجتماعی ما خوب نیست و فیلم های سینمایی غیر از کمدی ها وضعیت خوبی برای اکران ندارند، چون به آن ها بها داده نمی شود و دچار ممیزی هایی می شوند، ولی با توجه به شرایط اکران، سالن هایی که در اختیار داشتیم و نداشتن تیزرهای زیاد تلویزیونی، می توان گفت نسبتا شرایط بدی را سپری نکردیم.

اسماعیلی با اشاره به اینکه بعضی از سینماهای دولتی سانس های زیادی در اختیار فیلم «سرکوب» قرار ندادند، گفت: در کل به جز سینماهای دولتی، سایر سینماهایی که در اختیار ما قرار گرفته است، وضعیت مطلوبی داشته اند.

وی درباره بازخوردهایی مردمی این فیلم سینمایی گفت: نمی شود بازخوردهای این فیلم را با فیلم هایی عامه پسند سینما مقایسه کرد، ولی حسنی که این فیلم دارد این است که اهالی رسانه و منتقدان نقدهای مثبتی نسبت به آن داشتند و در کل کسانی که اهل دیدن فیلم و سینما هستند از «سرکوب» استقبال می کنند.

مدیر پخش رسانه فیلمسازان در پاسخ به این پرسش که نبود فیلم در جشنواره ملی فیلم فجر در میزان فروش و اکران آن موثر بوده است؟ گفت: مشخص نیست، ممکن بود با حضور در جشنواره تاثیر منفی هم در اکران فیلم وجود داشته داشته باشد. شرایطی در جشنواره حاکم بود که تصمیم گرفتیم «سرکوب» در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور نداشته باشد.

اسماعیلی در پایان  با اشاره به اینکه «سرکوب» در بهترین فصل اکران شده است، گفت: فیلم در بهترین فصل اکران شد، ولی در کل اوضاع اکران فیلم های اجتماعی خوب نیست و این شامل حال فیلم ما هم می شود.

زهرا دمزآبادی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است