انتشار فراخوان هشتمین سمینار بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۳

انتشار فراخوان هشتمین سمینار بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی

فراخوان هشتمین سمینار بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی در 2 بخش با رویکردهای کلاسیک و نظریه‌ها و روش‌شناسی‌های نوین منتشر شد.

به گزارش صبا به نقل از هشتمین سمینار بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی، ستاد برگزاری هشتمین سمینار بین المللی نمایش‌های آیینی و سنتی، همزمان با برگزاری بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی با دعوت از پژوهشگران داخلی و خارجی در حوزه نمایش‌های آیینی-سنتی، نشست‌های علمی-تحقیقاتی خود را در ۲ بخش با رویکردهای کلاسیک و نظریه‌ها و روش‌شناسی‌های نوین، تطابق‌های علمی جهانشمول و نگاه به آینده (آینده پژوهی) برگزار خواهد کرد.

پژوهشگران و علاقمندانِ شرکت در سمینار تا تاریخ ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند با مراجعه به سایت ایران تئاتر نسبت به تکمیل فرم تقاضا و بارگذاری مدارک لازم اقدام کرده و کد رهگیری دریافت کنند. چکیده مقالاتِ پذیرفته شده، ۱۰ روز بعد یعنی در تاریخ ۲۵ مرداد ماه اعلام خواهد شد و پژوهشگران تا پایان شهریور ماه برای ارسال مقاله کامل فرصت خواهند داشت.

به مقالات پذیرفته شده برای ارایه در سمینار با توجه به ارزیابی هیات علمی سمینار و سطح کیفی مقاله، حداقل ۲۵ و حداکثر ۴۰ میلیون ریال کمک هزینه (حق التالیف) پرداخت خواهد شد و به صاحبان مقاله های پذیرفته شده، گواهی شرکت در سمینار داده می‌شود.

هشتمین سمینار بین المللی نمایش‌های آیینی و سنتی به صورت ارایه‌های حضوری و مجازی مقالات (در قالب سخنرانی و پوستر) و برگزاری میزگردها و کارگاه‌ها در هفته پایانی مهرماه و دبیری حمیدرضا اردلان برگزار می‌شود و مقالات ارایه شده به صورت مجموعه کتاب به چاپ خواهند رسید.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است