روز پرستاره جشنواره کن/ منتقدان درباره فیلم شان پن چه نوشتند؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۵

روز پرستاره جشنواره کن/ منتقدان درباره فیلم شان پن چه نوشتند؟

دیروز تعدادی از ستارگان کاترین دونو، ایزابل آجانی، شان پن، الیور استون و ونسا پارادی (همسر سابق جانی دپ) در جشنواره کن حضور یافته و روی فرش قرمز مقابل دوربین عکاسان قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان صبا، وجود بیماری کووید-۱۹ سبب نشده که هفتادوچهارمین جشنواره کن کم فروغ باشد و ستارگان سینما آنجا حضور نیابند. دیروز مصادف با ۱۹ تیر کاترین دونو، ایزابل آجانی، شان پن، الیور استون و ونسا پارادی (همسر سابق جانی دپ) به جشنواره کن آمدند و روی فرش قرمز مقابل دوربین عکاسان قرار گرفتند.

شنبه دهم ژوئن فیلم «روز پرچم» ساخته شان پن به نمایش در آمد و فرش قرمز فیلم پهن شد که در در شب اکران، الیور استون نیز حضور بهم رساند.

«روز پرچم» ساخته شان پن و با بازی دخترش دیلان پن، یک تریلر جنایی است. در این فیلم پن نقش جان وگل یک کلاهبردار را مقابل دخترش دیلان بازی می کند. دیلان نقش جنیفر یک روزنامه نگار و دختر جان وگل را دارد.

پیتر بردشاو منتقد گاردین نقش آفرینی هر دو را در این فیلم تحسین کرده است.

همچنین امانوئل برکو کارگردان و بازیگر فرانسوی با درام «آرام» با بازی کاترین دونوو به جشنواره کن آمد. در ملودارم «آرام» باری دیگر برکو با کاترین دونوو همکاری کرده است. این فیلم در بخش خارج از مسابقه به نمایش درآمد و موضوع آن کریستال با بازی کاترین دنوو و پسر چهل ساله او بنجامین است. بنجامین سرطان پیش رفته دارد و بیماری خود را انکار می کند.

در بخش مسابقه دیروز، فیلم «اتاقک شماره ۶» ساخته جوهو کاسمانن نیز در بخش مسابقه اصلی به نمایش در آمد که داستان یک دانشجوی باستان شناسی در حال رفتن به شمال غرب روسیه است که مجبور است در اتاقک قطار با یک مرد جوان سر تراشیده همسفر شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است