محمدرضا علیمردانی پس از صفر کنسرت می‌گذارد/ انتشار اولین آلبوم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۴

محمدرضا علیمردانی پس از صفر کنسرت می‌گذارد/ انتشار اولین آلبوم

محمدرضا علیمردانی که بیشتر به عنوان دوبلور شناخته می شود این روزها اولین آلبومش منتشر شده است.

مهدی صفی‌یاری تهیه کننده کارهای محمدرضا علیمردانی در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا درباره استقبال از آلبوم موسیقی «به من فرار کن» که روز سه شنبه ۵ شهریور ماه با صدای محمدرضا علیمردانی منتشر شده است، گفت: «به من فرار کن» اولین آلبوم موسیقی است که با صدای محمدرضا علیمردانی منتشر شده و با وجود اینکه تنها چند روز از انتشار آن گذشته است با استقبال خوبی از سمت طرفداران مواجه شده ایم.

وی افزود: بعضی قطعات این آلبوم از سروده های خود محمدرضا علیمردانی است و تعدادی از قطعات هم سروده ترانه سراهای نامدار کشور، همچون روزبه بمانی، حسین غیاثی و حامد عسکری است.

صفی یاری در توضیح قطعات آلبوم بیان کرد: «به من فرار کن» شامل ۱۲ قطعه است که ۲ یا ۳ قطعه آن به تازگی به صورت تک منتشر شده بود اما بقیه قطعات همگی برای آلبوم تهیه و تولید شده اند که هشت قطعه آن توسط امیر توسلی و چهار قطعه دیگر توسط فرزین قره گزلو و مهدی زنگنه آهنگسازی و تنظیم شده است.

تهیه کننده آلبوم «به من فرار کن» توضیح داد: قرار بر این است که بعد از ماه صفر در تهران کنسرتی را برگزار کنیم، اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست.

صفی یاری در پایان گفتگو درباره فعالیت های هنری محمدرضا علیمردانی در آینده گفت: در حال حاضر پیشنهادهایی برای خواندن تیتراژ فیلم و سریال به ما شده است اما هنوز به تصمیم نهایی نرسیده ایم و درباره حضور وی در سری ششم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» هم در حال حاضر صحبتی نشده است و هنوز چیزی مشخص نیست.

ریحانه علی محمدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است