دلخوری الیور استون از سرمایه‌گذاران آمریکایی | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۵

دلخوری الیور استون از سرمایه‌گذاران آمریکایی

الیور استون در کنفرانس مطبوعاتی فیلم مستند «بازبینی جی اف کی: زیر ذره بین» از اینکه سرمایه‌گذاران آمریکایی حاضر نشدند برای ساخت این مستند سرمایه‌گذاری کنند، ابراز دلخوری کرد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان صبا، الیور استون با مستند «بازبینی جی اف کی: زیر ذره بین» در جشنواره کن و در بخش جدید کن پریمیر حضور دارد.

الیور استون و رابرت اس.ویلسون سرمایه‌گذار مستند، در کنفرانس مطبوعاتی این فیلم که روز سه‌شنبه برگزار شد، حضور بهم رسانده و توضیحاتی ارائه دادند.

الیور استون در این کنفرانس مطبوعاتی از اینکه سرمایه‌گذاران آمریکایی حاضر نشدند برای ساخت این مستند سرمایه‌گذاری کنند، ابراز دلخوری کرد.

رابرت اس.ویلسون گفت: افسرده‌کننده است که ما مجبوریم برای بدست آوردن پول برای روایت این داستان که ذاتاً آمریکایی است، به انگلیس برویم. در اینجا یک مشکل واقعی با ایالات متحده وجود دارد، این طرف صنعت سینما به نوعی صاحب تاریخ ما شده است.»

استون در ادامه ضمن موافقت با حرف‌های ویلسون عنوان کرد: کار دشواری بود، انگلیس نقش بزرگتری در تولید مستند داشت. کمپانی Ingenious Media مستقر در انگلستان این مستند را تهیه کرده است و آژانس انگلیسی Altitude فروش فیلم را در دیگر نقاط جهان برعهده گرفته است.

او در ادامه بیان کرد: این روند آشنا است، زیرا داستان افشاگرانه «اسنودن» (۲۰۱۶) نیز توسط آمریکایی‌ها تهیه نشد و در عوض فرانسه، آلمان و ایتالیا سرمایه‌گذار فیلم بودند.

استون برای فیلم جدیدش روایتی مستند و مکمل فیلم تحسین‌برانگیزش «جی اف کی» محصول ۱۹۹۱ با بازی کوین کاستنر ساخته است. او در این مستند بازهم به قتل جان اف کندی پرداخته است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است