جدیدترین خبرها از تولید و پخش سریال جنجالی «گاندو»/ عکس‌های جدید رونمایی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۰۳
اختصاصی صبا؛

جدیدترین خبرها از تولید و پخش سریال جنجالی «گاندو»/ عکس‌های جدید رونمایی شد

مدیر فیلم و سریال موسسه شهید آوینی از پخش فصل دوم این سریال از مردادماه در شبکه سه سیما خبر داد.

داود بیدل مدیر فیلم و سریال موسسه شهید آوینی که سریال «گاندو» در آن موسسه به تولید رسیده است در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره آخرین وضعیت تولید فصل دوم این سریال گفت: فیلمبرداری سریال «گاندو ۲» طی چهار الی پنج روز آینده به اتمام می‌رسد و هم‌زمان مراحل پس تولید این سریال نیز درحال انجام است تا برای پخش در شبکه سه سیما آماده شود.

او ادامه داد: عوامل و بازیگران «گاندو» هفته گذشته برای فیلمبرداری به مهاباد رفته بودند و ادامه تولید درحال حاضر در تهران انجام می‌شود.

بیدل درباره زمان پخش این سریال از شبکه سه سیما که در سری اول جزو پربیننده‌های این شبکه نیز بود، عنوان کرد: بازپخش ۱۳ قسمت ابتدایی فصل دوم «گاندو» که در ایام عید ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه سه رفت از اوایل مردادماه آغاز خواهد شد، باقی قسمت‌های این فصل نیز که در ایام عید فرصت پخش پیدا نکردند به دنبال آن پخش می‌شوند تا بدین صورت به ادامه پخش فصل دوم برسیم.

به گفته وی، فصل دوم این سریال روی هم ۴۰ قسمت دارد.

این مدیر عرصه فرهنگ درباره علت پخش نشدن قسمت‌های باقی‌مانده فصل دوم «گاندو» بعد از ایام عید خاطرنشان کرد: فکر می‌کردیم که مراحل تولید سریال تا آن زمان به اتمام می‌رسد و برای پخش به مشکلی برنمی‌خوریم اما واقعیت این است که تولید آن به پایان نرسید یعنی عملا نمی‌توانستیم آن را به آنتن برسانیم به همین دلیل در مقطعی تصمیم گرفتیم پخش سریال را متوقف کنیم که از لحاظ درام به قصه ضربه‌ای وارد نشود تا گروه بتواند تولید را ادامه دهد.

او درباره نقدها و گله‌های زیادی که از سوی دولت روحانی به این مجموعه تلویزیونی شد، تصریح کرد: واقعیت این است که موسسه شهید آوینی براساس مستندهای واقعی کار را تولید کرده است و البته این واقعیت را به شکلی ارایه می کنیم که برای مخاطب هم جذاب باشد. این موسسه تلاش دارد یک اثر دراماتیک جذاب در ایران تولید کند که به احیای ژانر معمایی- جاسوسی که مدت‎‌هاست در تلویزیون دیده نمی‌شود، بینجامد.

بیدل با تاکید بر اینکه مخاطب ژانر معمایی- جاسوسی را دوست دارد، توضیح داد: همه سریال‌های تلویزیونی به سمت ژانر درام یا کمیک رفته‌اند به همین دلیل تصمیم گرفتیم سریالی را تولید کنیم که مخاطب بیشتر برایش جذاب باشد و دوست داشته باشد. در مرحله دوم آگاهی‌دهی به مخاطب جزو وظایت ماست و این سریال بر همین اساس ساخته شده است.

این مدیر در پایان مطرح کرد: سریال «گاندو» در موسسه شهید آوینی تولیده شده است و امیدواریم باز هم مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد. جا دارد از زحمات علی فروغی مدیر شبکه سه سیما و مهدی آذرپندار مدیر فیلم و سریال شبکه سه کمال تشکر را داشته باشیم که همواره با پشتیبانی خود، در هرچه بهتر دیده شدن این سریال تاثیرگذار بودند.

داریوش فرهنگ، خسرو شهراز، مجید نوروزی، پندار اکبری، علی افشار، اشکان دلاوری و وحید رهبانی، به اتفاق سوگل طهماسبی، نسرین نکیسا، سید محمدجواد طاهری، علی نعمت اللهی، مهدی عبادتی، ناصر هاشمی، حمید متقی پور، امیرحسین ابراهیمی، عباس محمدی، محبوبه صادقی و… از بازیگران ثابت «گاندو» هستند.

در«گاندو ۲» بازیگران جدیدی همچون شهرام قائدی، حسن میرباقری، محمد مختاری، امیریل ارجمند، شهرزاد کمال زاده به همراه بهمن دان، حسن اسدی، سارا منجزی پور، رضا هاشمی، سید محمد نصر، عارفه لک، ستاره قطبی، کامو آبرام، امیر آرام، بهنود محمدی، مرتضی علی آبادی، پیمان دارابی، با هنرمندی شاهد احمدلو، حسین پارسایی و با معرفی بیاینا محمودی در نقش شارلوت و پیام دهکردی در نقش مایکل هاشمیان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

عوامل سریال «گاندو ۲» عبارتند از کارگردان: جوادافشار، تهیه‌کننده: مجتبی امینی، نویسنده: آرش قادری، مجری طرح و مدیرتولید: مصطفی سلطانی، مدیر برنامه ریزی: داود باقری، مدیرتصویربرداری: امیر معقولی، مدیر صدابردار: هادی بهشتی، دستیار اول کارگردان: هادی افشار، طراح صحنه: حسین مجد، طراح لباس: سوسن نوروزی، طراح گریم: شهرام خلج، تصویربردار: فراز رستگار، مدیر تدارکات: مقصود میر هاشمی، تدوین: حامد محسن پور، موسیقی: افشین عزیزی، صداگذاری: عرفان ابراهیمی، برنامه ریز: امین رضوی، منشی صحنه: ملینا رضایی، دستیار دوم کارگردان: افشین عمران، مدیرصحنه: پوریا محمدربیع، تصویربردار پشت صحنه: علیرضا صلواتی، عکاس: حسن هندی، بهار عسگری، مشاور رسانه: مریم کریمیان.

فروغ گشتیل

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است